«جان کری» وزیرامور خارجه سابق آمریکا که سگ خود را برای گردش بیرون آورده بود، در میان تظاهرکنندگانی که علیه ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» به خیابان های واشینگتن آمده بودند، حاضر شد.

به گزارش جماران، وزیر امور خارجه سابق آمریکا روز شنبه یک روز پس از اتمام دوران حضورش در کاخ سفید، با سگ خود در میان تظاهرکنندگانی که در اعتراض به ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» به خیابان های «واشینگتن دی.سی» آمده بودند، حاضر شد.حضور وی که در مراسم تحلیف ترامپ هم غایب بود، توجه مردم را به خود جلب کرد و کاربران فوری این خبر را در شبکه توئیتر منتشر کردند.
این تارنما در این باره افزود:
«عده ای از مردم دور وزیر امورخارجه سابق آمریکا جمع شدند و با فریادهای «متشکریم!» از وی به خاطر خدماتش سپاسگزاری کردند. برخی هم فریاد می کشیدند: «تو یک جنایتکار جنگی هستی!»
به گزارش ایرنا، بعد از مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری جدید آمریکا در بسیاری از کشورهای دنیا تظاهرات اعتراض آمیزی علیه وی و سیاست های اعلامی اش به راه افتاده است. اکنون نیز شهرهای مهم آمریکا از جمله واشینگتن، نیویورک و شیکاگو شاهد تجمع پرشمار معترضان است.
همچنین زنان آمریکایی در تظاهرات عظیمی که پیش بینی می شود نزدیک به نیم میلیون تن در آن حاضر شوند، علیه ترامپ به خیابان های واشینگتن آمده اند. تظاهرات مشابهی نیز از سوی زنان در برخی کشورهای دیگر به راه افتاده است.
منبع: ایرنا
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.