آیت‌الله شبیری زنجانی در پیام تسلیتی گفت: حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو که در آن گروهی از بهترین فرزندان این مرز و بوم جان خویش را از دست دادند، بر قلب همگان سنگینی می‌کند.

به گزارش جماران ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله شبیری زنجانی به مناسبت حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو، پیامی صادر کرد.

در قسمتی از این پیام آمده است: «وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُون"َ (بقره ۱۵۵-۱۵۷)

حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو که در آن گروهی از بهترین فرزندان این مرز و بوم جان خویش را از دست دادند، بر قلب همگان سنگینی می‌کند.

این جانب این مصیبت دردناک را به محضر  شریف امام عصر عجل الله تعالی فرجه و ملت صبور ایران به ویژه خانواده‌های داغدار و خانواده بزرگ فداکار و جان بر کف آتش نشان تسلیت گفته، از درگاه احدیت برای جان باختگان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

مرگ مسیری است که هیچ کس را از پیمودن آن گریزی نیست و خوشا به آنان که با چنین رشادت و شجاعتی این مسیر را پیمودند و چنین سرانجام غبطه انگیزی را برای خود رقم زدند.

از پیامبر خاتم "صلی الله علیه و آله" روایت شده است: «مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیةَ ماءٍ أو نارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّةُ». (کافی ج۲ ص ۱۶۴، ج۵ ص ۵۵)

و بر طبق روایتی دیگر از آن حضرت این شخص پاداش شهید دارد«.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.