رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت تعدادی از آتش نشانان فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و تصریح کرد: مردانی که برای خاموش کردن آتش به آتش زدند، خود خاموش شدند.

به گزارش جماران، در بخشی از پیام علی اکبر ولایتی آمده است: آتش نشانان عزیز که همیشه نام آنان با فداکاری و ایثار عجین بوده و هست بار دیگر در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران نام خود را به بزرگی و عظمت ثبت نمودند و یاد شهدای حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران برای همیشه رنده خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بی تردید نمی توان بزرگی و عظمت انسان های شریفی که جان خود را برای احیاء و نجات دیگر انسان به خطر می اندازند توصیف کرد، انسان های فداکاری که مخلصانه و ایثارگرانه با علم و آگاهی به خطرات، در این مسیر گام نهادند و چون همیشه در کنار مردم شریف ایران و این بار در حادثه پلاسکو ، حضور یافتند و تعدادی از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام یادآور شد: دلاور مردانی که برای خاموش کردن آتش و نجات جان انسان ها عاشقانه و با گذر از خود برای نجات انسان های گرفتار به آتش زدند و خود خاموش شدند هر چند که ایثارگری آنان زنده خواهد ماند .
ولایتی در پایان این پیام ضایعه تاسف بار را به همه آتش نشانان و نیروهای امدادی کشور و خانواده های داغدار ایشان و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفت و برای شهدای حادثه درجات عالی و برای خانواده های داغدار صبر آرزو کرد.
 

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.