معاون عملیات آتش‌نشانى تهران گفت: خبر مستندی از محبوس‌شدگان نیست و تاکنون استفاده از تجهیزات و سگ براى یافتن آنها نتیجه نداشته‌است.

به گزارش جماران ،مجتبی خالدی  درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به آتش‌نشانان محبوس شده در زیرآوار با بیان اینکه همچنان دودسیاه رنگی از ساختمان بلند می‌شود، گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی  سعی در جداسازی قسمت نمای ساختمان از میان آوار دارند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد مصدومان از شب گذشته تاکنون تغییری نکرده و مصدوم جدیدی از زیرآوار بیرون نیامده است، ادامه داد: از 4 نفر از 33 مصدوم منتقل شده به بیمارستان‌ها همچنان در بیمارستان حضور دارند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به تونل‌های ایجاد شده در محل حادثه برای دسترسی به طبقات زیرین و محبوسان اظهار کرد: تاکنون از این تونل‌ها به نتیجه ای نرسیده‌ایم و در حال بررسی هستیم تا ببینیم کدام تونل به نتیجه می‌رسد.

خالدی با بیان اینکه ساختمان های اطراف محل حادثه تخلیه شده  و از این بابت نگرانی نداریم، گفت: احتمال ریزش ساختمان‌های اطراف وجود دارد، اما خدمت رسانی به بهترین شکل در حال انجام است.

 

09:14/ یک آتش‌نشان بر اثر شدت سوختگی به شهادت رسید

سخنگوی اورژانس کشور از شهادت آتش‌نشان بستری در بیمارستان مطهری خبر داد.

مجتبی خالدی با اعلام این خبر گفت: «بهنام میزاخانی» آتش‌نشانی که روز گذشته به دلیل سوختگی 70 درصد در بیمارستان مطهری بستری شده بود؛ به شهادت رسید.

گفتنی است؛ این آتش‌نشان طی شب گذشته دوبار سی پی ار شده بود.

 09:40/ هنوز به محبوس‌شدگان دست نیافته‌ایم

جلال ملکی  با بیان اینکه هنوز به هیچ یک از محبوس شدگان دست نیافته‌ایم، گفت: با تلاش ماموران و کار مداوم جرثقیل‌های حاضر در محل دو ستون سنگین حدودا 60 تنی از روی آوارها برداشته شد.

وی ادامه داد: با برداشته شدن این دو ستون دسترسی به سایربخش‌ها راحت‌تر شده به نحوی که بیل مکانیکی و دستگاه لودر وارد آوار شدند تا آوار برداری فیزیکی انجام شود.

09:42/ طبقات منفی پلاسکو مملو از پارچه است/ شعله‌ها همچنان زبانه می‌کشد

به گزارش جماران، سعید شریف‌زاده؛ مدیرعامل آتش‌نشانی تهران در خصوص آخرین اقدامات آواربرداری و نجات آتش‌نشانان گرفتار در زیر آوار گفت: آمار دقیقی از کسانی که زیر آوار هستند؛ وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طبقات منفی یک و منفی دو مملو از پارچه است، ادامه داد: هر آواری که بر می‌داریم اکسیژن به کانون آتش می‌رسد و باعث شعله ور شدن آن می‌شود، لذا نمی‌توانیم بگوییم،  این دودها کی به پایان می‌رسد.

شریف‌زاده عنوان کرد: از شب گذشته دو تونل زده شده تا به طبقات منفی یک و منفی دو دسترسی پیدا کنیم، اما هنوز راهی پیدا نکرده‌ایم.

 وی با تاکید براینکه تلاش می‌کنیم زنده‌ها را سالم بیرون بیاوریم، عنوان کرد: برش آهن‌ها کار بسیار ظریفی است و هرگونه بی‌دقتی جان آتش‌نشانان را به خطر می‌اندازد.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران از مردم خواست از تجمع در محل حادثه جدا خودداری کنند.

 

11:13/ در حال نزدیک شدن به محبوس‌شدگان هستیم

اقبال شاکری درباره آخرین وضعیت نجات آتش‌نشانان محبوس شده در زیر آوار ساختمان پلاسکو گفت: محبوسان در مرکز این ساختمان و در زیرآوار گرفتار شده‌اند. با توجه به بالارفتن سرعت آواربرداری در حال نزدیک شدن به محل محبوسان هستیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر آواربرداری ادامه دارد اما هیچ ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست.

11:17/عیادت نماینده رهبر انقلاب از آتش‌نشانان مصدوم حادثه پلاسکو

حجت الاسلام و المسلمین تقوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از آتش‌نشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو عیادت کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین تقوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتش‌نشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو، از آنان عیادت و سلام و دعای رهبر انقلاب اسلامی برای سلامتی و بهبود این نیروهای فداکار و متعهد را ابلاغ کرد.

11:34/فرمانده سپاه در محل حادثه پلاسکو حضور یافت

به گزارش جماران، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری؛ فرمانده سپاه دقایقی پیش به منظور بازدید و بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی و آواربرداری ساختمان پلاسکو در محل حادثه حضور یافت.

12:04/تاکنون فردی از زیر اوار خارج نشده/ حال مهرداد فلاح خوب است

مجتبی خالدی ، درباره اخباری مبنی بر شهادت یکی از آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو ضمن تکذیب این خبر گفت: تاکنون هیچ جسدی از زیر آوار بیرون کشیده نشده است.

وی ادامه داد: یکی از آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه که مشغول عملیات امداد و نجات بود، لحظاتی پیش دچار مصدومیت شد که عوامل اورژانس در حال درمان سرپایی وی هستند و در این زمینه مشکل جدی وجود ندارد.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: مهرداد فلاح که روز گذشته به بیمارستان فیروزگر منتقل شده بود؛ در شرایط خوبی به سر می‌برد.

 

12:39/ آتش‌نشانان همچنان مشغول اطفا حریق/ هنوز خبری از محبوس‌شدگان نیست

به گزارش  جماران از محل حادثه ساختمان پلاسکو، خدمات‌رسانی همچنان ادامه دارد و پس از گذشت بیش از 24 ساعت از آتش‌سوزی و ریزش ساختمان هنوز هیچ خبری از محبوس‌شدگان داخل ساختمان نیست. همچنان ماموران آتش‌نشانی، امداد و نجات، نیروی انتظامی در حال تخلیه آوار هستند.

با توجه به شرایط موجود ماموران آتش نشانی با استفاده از وسایل برش آهن، در حال برش دادن بقایای ساختمان پلاسکو هستند.

آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد و ماموران آتش‌نشانی هنوز مشغول اطفا حریق هستند؛ و دود سفید همچنان از بقایای ساختمان بیرون می‌زند.

 با توجه به مشاهدات عینی  و همچنین گفته‌های ماموران حاضر در صحنه، هنوز هیچ‌یک از محبوس‌شدگان داخل ساختمان به بیرون انتقال داده نشده‌اند.

12:58/ بعید است کسی از زیر آوار زنده خارج شود

به گزارش جماران، اسماعیل نجار با حضور در محل حادثه پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: اولویت کاری ستاد بحران جمع‌آوری و انتقال سازه‌ها برای با خبر شدن از سرنوشت محبوسان حادثه آتش‌سوزی در ساختمان است.

وی تاکید کرد:  قطعاً با روند موجود بعید به نظر می‌رسد؛ کسی زنده باشد و امیدواریم اجساد این افراد را بتوانیم سالم‌تر از زیر آوار خارج کنیم.

مدیریت ستاد بحران کشور تصریح کرد: به صورت قطع 20 نفر از افرادی که زیر آوار مانده‌اند از آتش‌نشانان هستند.

13:27/ خانواده مفقودان به کلانتری بهارستان مراجعه کنند

به گزارش جماران ، سردار اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی در خصوص سانحه ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز به خانواده آتش‌نشانان و همچنین سایر افرادی که در این حادثه صدمه دیده‌اند؛ تسلیت عرض می‌کنم و در این خصوص با آنها ابراز همدردی می‌کنم و امیدواریم هرچه زودتر وضعیت سایر افراد هم مشخص شود.

اشتری در خصوص وضعیت امنیتی منطقه خاطرنشان کرد: از روز گذشته هیچ حادثه امنیتی در محل رخ نداده است و امیدواریم بعد از این هم رخ ندهد. همکاران ما در اطراف محل حادثه حضور دارند.

وی با بیان اینکه خانواده افراد مفقود شده به کلانتری بهارستان مراجعه کنند، ادامه داد: همکاران  بنده از ساعات ابتدایی رخ دادن این حادثه در محل حاضر شدند و هم اکنون هم با افزایش همکاران به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور مردم در صحنه این حادثه ادامه داد: از مردم شریف ایران می‌خواهیم در محل حادثه حضور پیدا نکنند. اخبار آتش‌سوزی سازمان پلاسکو را از طریق صداوسیما دنبال کنند. همچنین به اخبار غیرمعتبر در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو توجه نکنند. همه عوامل از جمله نیروی انتظامی، نیروهای امداد و نجات، سازمان آتش نشانی و مدیریت بحران وزارت کشور در صحنه حضور دارند و در این خصوص تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

اشتری با اشاره به محدودیت‌های تردد در اطراف ساختمان پلاسکو بیان کرد: طبق اعلام راهنمایی و رانندگی مسیرهای منتهی به محل حادثه دارای محدودیت‌هایی می‌باشد و هموطنانی که در روز آینده می‌خواهند به محل کار خود بیایند از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. بزرگترین کمک مردم این است که در محل حادثه حضور پیدا نکنند.

 

13:55/ یافتن محبوس‌شدگان فعلا نتیجه‌ای نداشته است

به گزارش جماران، داورى؛ معاون عملیات آتش‌نشانى تهران گفت: به لحاظ حجم زیاد آهن عملیات به سختى پیش مى‌رود؛ کانال‌هایی که احتمال نتیجه‌بخش بودن داشت؛ بررسى کردیم از جمله کانالی از ساختمان مجاور که نتیجه بخش نبود و به محبوس‌شدگان نرسیدیم.

وی افزود: همچنین از سمت شمال و غرب تونل زدیم، اما کسى مشاهده نشد.

معاون عملیات آتش‌نشانى تهران خاطرنشان کرد: در ضلع جنوبى گفته شده کانالی است که آهن بر روى آن است، باید آوار را برداریم و از آنجا به داخل بریم این کانال از گزینه‌هاى اصلى است.

داوری با بیان اینکه اکنون در دو جناح آواربردارى مى‌کنیم، گفت: شمال و شرق که ضلع شمال پیچیده‌تر است. تاکنون ٢٥ تا٣٠ درصد در آواربردارى پیشرفت داشتیم.

داوری خاطرنشان کرد: خبر مستند از محبوس‌شدگان نیست، فعلا استفاده از تجهیزات و سگ براى یافتن آنها نتیجه نداشته‌است.

به گفته وی بسیارى از نیروهاى ما داوطلبانه حاضر شدند، همینطور از شهرها و شهرستان‌هاى اطراف آتش‌نشانان به کمک آمدند.

14:14/ بعید است اجساد را سالم از زیرآوار بیرون بکشیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی؛ سخنگوی آتش نشانی اظهار داشت: دیگر بعید است؛ حتی بتوانیم اجساد همکارانمان را سالم از زیر این حجم آوار و دود بیرون بکشیم؛ زنده ماندنشان محال است.

وی درباره احتمال تخریب ساختمان‌های مجاور پلاسکو گفت:‌ مسئولانی از نظام مهندسی در محل حادثه حضور دارند. وضعیت در حال کنترل است و هر زمان که لازم باشد، تخریب ساختمان‌های مجاور را آغاز خواهیم کرد.

ملکی اضافه کرد: تا به این لحظه نیازی به تخریب نیست و یا چیزی درباره تخریب به من اعلام نشده است.

15:26/ 2 آتش‌نشان در بیمارستان بستری هستند/ کاهش هوشیاری ماموران در محل حادثه

کولیوند؛ سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه دقایق اولیه حادثه 33 نفر به بیمارستان اعزام شدند، اظهار داشت: تاکنون 30 نفر از بیمارستان ترخیص شده و 1 نفر صبح امروز به علت ضربات وارده و سوختگی شدید جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تنها 2 آتش‌نشان در بیمارستان بستری هستند، گفت: شرایط امدادرسانی دشوار است و نیاز به این وجود دارد که همکان ما در فوریت‌های پزشکی و طب اورژانس در محل حاضر باشند؛ چرا که ماموران آتش نشانی به علت دود ناشی از آتش دچار سرگیجه و کاهش هوشیاری می‌شوند و باید سریعا به این افراد امداد رسانی شود.

 

 

16:06/ اظهارات متناقض اعضای شورای شهر در اوج بحران پلاسکو

اظهارات متناقض اعضای شورای شهر در اوج امدادرسانی در پلاسکو، رسانه‌ها و مردم را دچار سردرگمی کرده است.

به گزارش جماران، در حالی که ستاد مدیریت بحران حادثه پلاسکو، جلال ملکی را به عنوان سخنگوی این ستاد اعلام کرده‌است، برخی اعضای شورای شهر به رغم تعیین سخنگو برای اعلام وضعیت متاسفانه اظهارات متناقضی درباره ابعاد مختلف حادثه مطرح می‌کنند که این اقدام نه تنها کمکی به این بحران نمی‌کند، بلکه رسانه‌ها و مردم را بیشتر دچار سردرگمی و نگرانی خواهد کرد.

در حالی پرویز سروری دقایقی پیش از احتمال انفجار مخزن اصلی گازوییل در طبقات فوقانی ساختمان پلاسکو خبر داد که به فاصله کوتاهی ابوالفضل قناعتی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران این خبر را رد می‌کند و می‌گوید، احتمال انفجار مخزن گازوئیل موتورخانه ساختمان پلاسکو وجود ندارد و شرایط تحت کنترل است.

سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو گفت: علیرغم تلاشی که در چند جبهه داریم؛ هنوز نتوانستیم به داخل پلاسکو راه یابیم.

16:45/ هنوز نتوانسته‌ایم به داخل پلاسکو راه یابیم

جلال ملکی؛ سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو  با عرض تسلیت به جامعه آتش‌نشانان و خانواده‌های آتش‌نشانانی که در زیر آوار مانده‌اند،‌ اظهار کرد: عملیات آواربرداری بدون وقفه و توقف ادامه دارد، اما متاسفانه به دلیل آتشی که در لایه‌های زیرین آوار وجود دارد کار به سختی پیش می‌رود.

سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد: حرارت بسیار بالا و آتشی که در زیر آوار وجود دارد؛ شرایط را برای همکاران ما که در زیر آوار مانده‌اند؛ سخت می‌کند، البته ما امیدواریم که همکاران‌مان زنده باشند و به معجزه نیز ایمان داریم.

ملکی با بیان اینکه ما با امید کارمان را ادامه می‌دهیم، گفت: با توجه به وضعیت موجود انتظار زنده‌بودن آتش‌نشانان زیر آوار بسیار بعید است، اما ما باز هم به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم.

او با تاکید براینکه در عملیات آواربرداری از وسایل مجهز استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در عملیات آواربرداری از بهترین تجهیزات و جرثقیل‌ها استفاده می‌کنیم و به روزترین دستگاه‌های برش از سازمان‌های دیگر مانند قرارگاه خاتم‌الانبیاء، شهرداری و ... در اختیار ما قرار داده شده است، اما متاسفانه علیرغم تلاشی که در چند جبهه داریم هنوز نتوانستیم به داخل دسترسی پیدا کنیم.

او با اشاره به جان‌فشانی آتش‌نشانان گفت: اگر حضور به موقع آتش‌نشانان نبود، قطعا ما امروز با یک فاجعه روبرو بودیم و الان باید به جای اینکه به دنبال 20 نفر بگردیم در جستجوی صدها نفر بودیم.

ملکی تصریح کرد: همکاران ما در زیر آوار و در وضعیت ناایمن هستند و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر به داخل راه پیدا کنیم.

 

16:58 /دو نیم تنه از پیکر آتش‌نشانان کشف شد

پس از ساعت‌ها تلاش امدادگران، دو نیم تنه از پیکر آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شد.

بنا بر گزارش جماران که در محل حادثه حضور دارد، در حال حاضر دو نیم تنه از پیکر آتش‌نشانان، توسط نیروهای امدادی کشف و به بیرون از محل حادثه منتقل شد.

 17:05 /تعداد مصدومان حادثه پلاسکو به 111 نفر رسید

سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان ساختمان پلاسکو به 111 نفر خبرداد.

مجتبی خالدی ، درباره آخرین وضعیت حادثه ساختمان پلاسکو گفت: تعداد مصدومان حادثه به 111 نفر رسیده‌است که 74 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: 37 نفر دیگر مصدوم حادثه نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند که 5 نفر از آنان همچنان در بیمارستان بستری بوده و یک نفر نیز به شهادت رسیده‌اند.

17:50/کسبه پلاسکو برای شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۰۹ مراجعه کنند

به گزارش جماران، سردار ساجدی‌نیا؛ رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه همه نیروهای آتش‌نشانی، خدماتی و انتظامی در حال فعالیت در محل حادثه پلاسکو هستند،‌ گفت: اعلام می‌کنیم کسانی که حدس می‌زنند و یا مطمئن هستند افرادی در این ساختمان بوده‌اند که تا به امروز خبری از آن‌ها نیست به مرکز ما در خیابان وحدت اسلامی با ارائه مدارک لازم مراجعه کنند.

ساجدی‌نیا با اشاره به اموال و اوراق کشف شده از زیر آوارها تصریح کرد: کلانتری 109 بهارستان موظف است از اموال کشف شده از زیر آوارها محافظت کند و کسبه نیز با مراجعه به این مرکز و آگاهی لیستی را که در اختیار آن‌ها قرارداده می‌شود، تکمیل کنند تا شناسایی اموال آن‌ها انجام شود.

او همچنین درباره شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اینکه این حادثه براثر خرابکاری بوده، گفت: هیچ سند و مدرکی دال بر تایید این موضوع وجود ندارد و حادثه در دست بررسی است.

رییس پلیس تهران درباره مراجعه خانواده‌ها در خصوص اعلام مفقودی نیز گفت: بیش از یکی دو مورد که احتمال می‌دادند؛ بستگان‌شان در محل حادثه حضور داشته‌اند، دیگر مراجعه‌ای نداشتیم.

16:27 /۲مدرسه دخترانه مجاور ساختمان پلاسکو فردا تعطیل است

به گزارش جماران، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد که تمام مدارس محدود اطراف ساختمان پلاسکو در روز شنبه دایر هستند و تنها ۲ مدرسه دخترانه به دلیل مجاورت با ساختمان پلاسکو تعطیل شده‌اند.

وی افزود: تنها ۲ مدرسه دخترانه به دلیل نزدیکی به ساختمان پلاسکو و با توجه به هوای آلوده و دود موجود در منطقه برای روز شنبه تعطیل شده‌اند، که اطلاع‌رسانی لازم از طریق مدیران این ۲ مدرسه به خانواده‌ها اعلام شده است.

 

19:29/جستجو در کارگاه بخش شرقی پلاسکو برای یافتن آتش‌نشانان بی‌نتیجه بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: عملیات امداد و نجات در کارگاه واقع در قسمت شرقی ساختمان پلاسکو هنوز نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

جلال ملکی  درباره آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات در محل حادثه ساختمان پلاسکو گفت: سرعت آواربرداری بیشتر شده است، اما همچنان به هیچ یک از اجساد دسترسی پیدا نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هیچ تغییر جدیدی اتفاق نیفتاده است، ادامه داد: عملیات امداد و نجات در کارگاه واقع در قسمت شرقی این ساختمان نیز هنوز نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

ملکی همچنین موضوع نزدیک شدن سگ‌های زنده‌یاب به محل افراد زیر آوار مانده را رد کرد و افزود: جستجو برای یافتن محبوسان ادامه دارد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم؛ تا هرچه سریع‌تر به این افراد دسترسی پیدا کنیم.

20:15 /آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مجاور پلاسکو

به گزارش جماران اکنون در محل حادثه پلاسکو حضور دارد؛ پس از گذشت ساعت‌ها تلاش برای مهار آتش ساختمان پلاسکو اما شعله‌ها همچنان زبانه می‌کشد و هنوز هیچ گزارشی مبنی بر کشف اجساد و آمار جانباختگان در دست نیست.

طبق مشاهدات عینی، فعالیت برای مهار آتش همچنان ادامه دارد و دامنه آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مجاور پلاسکو است و آتش‌نشانان اکنون در حال خاموش کردن آتش در ساختمان‌های همجوار بخش جنوبی و شمالی ساختمان پلاسکو هستند.

20:25/ آواربرداری‌های سنگین رو به پایان است/ احتمال تخریب ۲ ساختمان مجاور پلاسکو

اقبال شاکری (رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران) ، درباره آخرین وضعیت آواربرداری از ساختمان پلاسکو گفت: آواربرداری‌های سنگین رو به پایان است و آوارهای سبک نیز به تدریج برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو ساختمان واقع در پشت ساختمان پلاسکو و بخش غربی این ساختمان تحت فشار قرار دارند، خاطرنشان کرد: ماموران این دو ساختمان را به لحاظ احتمال سرایت حریق و لطمه خوردن حین عملیات آواربرداری پایش و مراقبت می‌کنند.

شاکری با تاکید براینکه در صورت نیاز این دو ساختمان تخریب خواهند شد، اظهار کرد: در حال حاضر آتش تحت کنترل است و احتمال سرایت به سایر نقاط وجود ندارد.

20:50/ درخواست پلیس از کسبه‌های اطراف پلاسکو

به گزارش جماران، سردار حسین ساجدی نیا رییس پلیس پایتخت گفت: استفاده از پیاده‌روها و مجتمع های تجاری اطراف پلاسکو برای عموم آزاد است؛ اما از کسبه این منطقه می‌خواهیم که از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد مغازه‌های خود را تعطیل کنند تا در تردد نیروهای امدادی سهولت ایجاد شود.

20:53 /آمار مصدومان حادثه پلاسکو به ۱۱۴ نفر رسید

سخنگوی اورژانس تهران از افزایش تعداد مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو به 114 نفر خبر داد.

حسن عباسی  با اعلام این خبر گفت: 3 ماموری که به تازگی به تعداد مصدومان حادثه افزوده شده‌اند؛ مشکل تنفسی داشتند که خوشبختانه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی همچنین از ترخیص احتمالی 2 تن از 5 آتش‌نشان بستری در بیمارستان خبر داد.

21:40 /یکی از ساختمان مجاور پلاسکو تخریب شد

به گزارش جماران از محل حادثه ساختمان پلاسکو؛ یکی از ساختمان‌های مجاور پلاسکو تخریب شد.

 21:21 /به نظر کسی در حادثه پلاسکو زنده نخواهد ماند

به گزارش جماران از محل حادثه ساختمان پلاسکو؛ محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه تعدادی از عوامل این دادسرا در محل حادثه پلاسکو حاضر شد.

شهریاری در خصوص آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان گفت:  هنوز هیچ گزارشی مبنی بر کشف اجساد به ما داده نشده است.

وی در خصوص میزان خسارات جانی این حادثه گفت: ما مرجع اعلام این خبر نیستیم، ولی آنچه که شاهد آن هستیم به نظر کسی در این حادثه زنده نخواهد ماند، ولی فعلا در این خصوص نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.