معاون پرستارى وزیر بهداشت: آتش‌نشانان جان‌فشان یک‌بار دیگر در عمل به همه ما فرهنگ ایثار و شهادت را آموختند.

به گزارش جماران ، محمد میرزابیگی در حاشیه بازدید  از مصدومان حادثه پلاسکو و عیادت از نحوه خدمت‌رسانى پرستاران، پزشکان و اعضاى تیم سلامت در بیمارستان‌هاى محل بسترى این عزیزان گفت: از اولین ساعات حادثه از طریق مدیران پرستارى سه دانشگاه تهران طى اقدامى هماهنگ نسبت به افزایش تعداد نیروهاى پرستار در بخش‌هاى اورژانس، icu و اطاق‌هاى عمل در بیمارستان‌هاى اطراف حادثه و نیز بیمارستان سوختگى اقدام شد.

وی افزود: خوشبختانه سیستم پرستارى در نظم کم‌نظیر و با آمادگى کامل نسبت به این افزایش از نیروهاى ذخیره(آنکال) و داوطلب اقدام کرد.

میرزابیگی ادامه داد: اگرچه بیمارستان‌ها در آماده‌باش کامل به‌سر مى‌برند اما تلاش توأم با علم و عمل نیروهاى اورژانس و سطح بالاى آمادگى نیروهاى ما در بالین و به‌ویژه در بخش‌هاى ویژه و اعلام آمادگى تعداد بسیار زیاد پرستاران طى ٢٤ ساعت گذشته براى حضور و خدمت داوطلبانه علاوه شیفت‌هاى کارى خود غرورآفرین و تحسین برانگیز است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت اظهار کرد: این حادثه با تمام تلخی‌هایش درس‌هاى بزرگى براى تمامى مسئولان دارد و آن عبارت از لزوم رعایت موازین علمى واستانداردها در هر حوزه‌اى است.

وی ضمن تسلیت به خانواده شهداى آتش‌نشانى آنها را مایه افتخار دانست و گفت: آتش‌نشانان جان‌فشان یک‌بار دیگر در عمل به همه ما فرهنگ ایثار و شهادت را آموختند و با رفتار ایثارگرانه و عمل‌شان گفتند فرهنگ جهاد و شهادت در جوانان و پیران این مرز و بوم همچنان باقى است.

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.