نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام کاربری‌های اراضی کشاورزی کشور باید قانونی و مجاز باشد، گفت: باید حیات نسل آینده تضمین شود.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه توفیقات وزارت جهاد کشاورزی در خودکفایی گندم بی نظیر است، اظهار کرد: یقیناً با برنامه‌ریزی اصولی این وزارت شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه طرح کاداستر اراضی کشاورزی بسیار با ارزش است، بیان کرد: حالا می‌توان تصمیمات علمی و فنی درکشاورزی گرفت و هرگونه نقل و انتقال و فعالیت را اصولی کرد.

وی با بیان اینکه مصرف بهینه آب نباید در کشاورزی خلاصه شود، ادامه داد: در این خصوص همه مسئولند و با این روند مصرف غیرکارشناسی آب، یقیناً در۱۰ سال آینده تامین آب به معضل بزرگ تبدیل خواهد شد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تمام ارکان کشور در پیشگاه مردم باید پاسخگو باشند و اموالشان بطور صحیح و شفاف در اختیار رسانه‌ها باشد تا دیوار اعتماد مردم با حاکمیت بلندتر از این باشد.

وی افزود: تمامی افراد که از بیت المال حقوق می‌گیرند باید دارایی و حقوقشان بطور صحیح در اختیار سازمان بازرسی قرار گیرد، این به معنای اعتماد مردم  به حاکمیت و شفافیت خدمت مسئولین به مردم  است و در آن صورت می‌توان گفت هیچ رانتی و مال خوری در مسئولان وجود ندارد .

پزشکیان در پایان تاکید کرد: تولیدات کشاورزی باید صادرات محور، سالم و بصورت بسته بندی اصولی باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.