روسیه اعلام کرد: اطلاعاتی درباره مداخلات احتمالی سازمانهای اطلاعاتی آمریکا در حملات سایبری علیه سرورهای دولت روسیه به دست آمده است.

به گزارش جماران، به نقل از خبرگزاری آسیا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد: روسیه مورد هدف حملات سایبری مختلفی به صورت روزانه از سوی آمریکا، آلمان و انگلیس قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهاراتش هرگونه دخالت در حملات سایبری در آمریکا در حین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2016 در این کشور را رد کرد: "نه دولت روسیه، نه کرملین، نه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و نه سازمان اطلاعات نظامی کشور پشت هیچ یک از حملات سایبری نبوده‌اند."

هم چنین به تازگی نیکولای پاتروشف، رییس شورای امنیت روسیه در گفت‌وگویی گفت: در حالی که دولت اوباما روسیه را به انجام حملات سایبری بدون ارائه هرگونه مدرکی متهم می‌کند،‌ خود این واقعیت را انکار می‌کند که تمام سرورهای بزرگ اینترنتی در خاک آمریکا قرار دارد و این سرورها توسط واشنگتن برای دستیابی به اهداف جاسوسی‌اش در جهت حفظ تسلط این کشور بر جهان استفاده می‌شود.

دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، روسیه را متهم کرده‌اند که به منظور دستکاری در انتخابات آمریکا ایمیل‌های اعضای حزب دموکرات این کشور را هک کرده است. همچنین ادعا شده است که مسکو، اطلاعات "رسوا کننده‌ای" را درباره ترامپ در اختیار دارد.

این در حالی است که مسکو بارها این اتهامات را رد کرده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.