معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که سفر میشل عون به هر کشوری حق طبیعی اوست و حزب‌الله هیچ گونه حساسیتی نسبت به سفر عون به عربستان نداشته است.

به گزارش جماران، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت: سفر میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان به هر مکانی جز اسرائیل حق طبیعی او به عنوان رئیس‌جمهور است و این سفرها با عملکرد و تصمیمات او برای بازگرداندن نقش و جایگاه لبنان در منطقه و جهان هماهنگ است. ما هیچ گاه نسبت به سفر میشل عون به عربستان حساسیتی نداشته‌ایم.

وی گفت: اظهاراتی که طی سفر میشل عون به عربستان و قطر ایراد شده نظر ما را نسبت به او و مواضعش تغییر نداده است.

نعیم قاسم گفت: مسئله مقاومت با اشغالگری‌های اسرائیل در ارتباط است، برای همین ما حق داریم با تمامی امکانات موجود از لبنان محافظت کنیم. هیچ شکی نیست که میشل عون حامی اصلی مقاومت علیه اشغالگران اسرائیلی است.

وی تأکید کرد: مواضعی که حزب‌الله علیه عربستان اتخاذ می‌کند با سیاست‌های منفی و اشتباه ریاض در قبال منطقه ارتباط دارد. در نتیجه عربستان باید دست از این روش اشتباه بردارد و دنبال راهکارهایی برای حل بحران‌های منطقه باشد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله تا زمانی که حضورش در سوریه واجب باشد در این کشور باقی خواهد ماند. مقاومت در برابر تروریسم بخشی جدایی‌ناپذیر از مقاومت در برابر اسرائیل است. دشمن اسرائیلی که توان رویارویی مستقیم با ما را ندارد به همکاری با آمریکا و برخی اعراب برای ورود به جنگ‌های غیرمستقیم از طریق تکفیری‌ها متوسل شده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.