عضو جبهه یکتا گفت: قرار است گزینه‌های ریاست جمهوری جبهه یکتا، هفته آینده به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی شوند.

به گزارش جماران، سیدمحمد حسینی در رابطه با ماهیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بتواند همه نیروهای دلسوز و متدین را در کنار هم قرار دهد.

وی ادامه داد: بنده معتقدم که اگر بر فرض جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نتواند وفاق کاملی را بین اصولگرایان ایجاد کند، قطعا می‌تواند وفاقی حداکثری را در بین اصولگرایان و نیروهای ولایتمدار ایجاد کند.

عضو جبهه یکتا تاکید کرد: تاکنون فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مورد تأیید و حمایت روحانیت و دیگر بزرگان بوده و قطعا فعالیت‌ جبهه مذکور مغایرتی با فعالیت‌‌ جامعتین نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه غالب احزاب و نیروهای اصولگرا از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند، افزود: قرار است هفتم بهمن ماه مجمع عمومی این جبهه برگزار شود و در آنجا مشخص می‌‌شود که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چگونه می‌تواند جریان اصولگرایی را هدایت کند.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه یکتا برای انتخابات ریاست جمهوری 96 به مصادیق رسیده است، بیان داشت: جبهه یکتا تاکنون بحث‌های بسیاری را در رابطه با گزینه‌های مورد نظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده انجام داده‌ است و قرار است گزینه‌های خود را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی کند که به احتمال زیاد این مهم در هفته آینده محقق می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.