مشاور رسانه‌ای دولت‌ احمدی‌نژاد محتوای فایل صوتی منتشر شده از سوی فردی به نام م-م را بی اساس دانست.

به گزارش ایسنا، علی اکبر جوانفکر در این باره اظهار داشت: مطالب مطرح شده در این نوار صوتی به حدی سخیف و فاقد ارزش است که تا کنون نیازمند اظهارنظر و تکذیب نبوده است اما از آنجا که طی روزهای اخیر به عنوان دستمایه‌ای مورد بهره برداری سوء شبکه رسانه‌ای ضد انقلاب قرار گرفته است، اینجانب مطالب مطروحه در فایل صوتی مزبور را به طور کامل تکذیب می کنم.

وی افزود: تهیه کننده این فایل صوتی ادعاهایی را در خصوص ملاقات دکتر احمدی نژاد با رهبر معظم انقلاب در شهریور ماه گذشته مطرح کرده و در آن به نام اینجانب و آقای بقایی نیز اشاره کرده است که به نظر می رسد هدف از آن، صحنه پردازی طنز آمیز در فضای رسانه‌ای باشد.

جوانفکر ادامه داد: این در حالی است که فردی به نام ر-ز با دستاویز قرار دادن این فایل صوتی به گفت‌وگو با برخی رسانه‌های ضد انقلاب پرداخته و علاوه بر آن ادعاهای بی اساسی در خصوص ارتباط سازمانی م-م با اینجانب را نیز مطرح کرده است که به هیچ‌وجه صحت ندارد و فردی با این مشخصات هرگز معاون یا مشاور بنده نبوده و سمتی نیز در دفتر دکتر احمدی نژاد نداشته است.

وی گفت: رسیدگی به این مساله از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و برخورد قضایی با ناشران فایل صوتی مزبور، اقدامی موثر در جهت تنویر افکار عمومی و خنثی کردن شایعات متاثر از آن خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.