آیت الله هاشمی در روزهای قبل ازانقلاب و در روزهای سخت و شکنجه تا مرحله اعدام پیش رفتند اما به انقلاب و آرمانهایش پای بند بودند و بعد از پیروزی انقلاب نیز در کنار امام راحل بودند.

معاون اول رییس جمهوری گفت: آیت الله هاشمی تکیه گاه و پشتوانه محکمی برای نظام، رهبری و مسئولان بودند و دولت احساس می کند که پشتوانه شجاع و بزرگ خود را از دست داده است.

به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران افزود: آیت الله هاشمی در مقاطع حساسی که نیاز به نقش آفرینی در کشور احساس می شد، حضور فعال و چشمگیری داشتند.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی در روزهای قبل ازانقلاب و در روزهای سخت و شکنجه تا مرحله اعدام پیش رفتند اما به انقلاب و آرمانهایش پای بند بودند و بعد از پیروزی انقلاب نیز در کنار امام راحل بودند.
جهانگیری اضافه کرد: هاشمی بعد از انقلاب نیز در همه مقاطع سخت خصوصا در روزهای سخت پیروزی انقلاب و در سال 60 و در مقاطعی که نظام با بحران های سختی همچون هفتم تیر روبرو بود، به امام(ره) کمک کرد تا کشور از بحران عبور کند.
وی خاطرنشان کرد: کمک ایشان در دوران جنگ و در سمت جانشین فرماندهی کل قوا زبانزد بود و بعد از ارتحال امام(ره) نیز در کنار مقام معظم رهبری به عنوان یار دیرین به ایشان کمک کردند.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.