قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قراردادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، عنوان کرد: این‌ها آن‌قدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمامی قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد. رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد؛ دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا در این منطقه به پایان رسیده است و این اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس گفت: ملت ایران رژیم صهیونیستی را مجازات خواهند کرد و این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳)  جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با تبریک سال گفت:تلاش اصلی مسئولان در سال جاری هم در حوزه تقنین و  هم در حوزه اجرا متمرکز بر شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود؛ مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی گری، انحصار، خود محوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بیان کرد: شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدان را به ملت شریف و مومن ایران اسلامی و خانواده‌های ارزشمند آنان و تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی با بیان این‌که دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قراردادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، عنوان کرد: این‌ها آن‌قدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمامی قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد. رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد؛ دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا در این منطقه به پایان رسیده است و این اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

قالیباف ادامه داد: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهند کرد و این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وی با اشاره به راهپیمایی در روز قدس ادامه داد: حضور باشکوه مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمامی باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان و در راس آنان ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمامی مسلمانان آرمان آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد ساخت.

رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی گروه جیش الظلم در راسک خاطر نشان کرد: جنایت مزدوران در حمله تروریستی به مقرهای انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها تشکر می‌کنم؛ ان‌شاءالله همه نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.