آیت الله العظمی سبحانی گفت: این روز‌ها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.

به گزارش جماران؛ آیت الله سبحانی گفت: ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌ استانداری قم اینگونه آورده است: «سیدمحمد آقامیری صبح امروز به همراه مشاورین و معاونین خود به مناسبت فرا رسیدن سال نو با حضرت آیت‌الله سبحانی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله سبحانی بعد از ارائه گزارش‌های استاندار قم از عملکرد مدیریت استان در سال گذشته، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نماینده عالی دولت در قم بیان کردند: امیدواریم سایر استانداران نیز در مدیریت خود مانند شما موفق باشند تا معیشت و زندگی مردم در رفاه بهتری قرار گیرد.

ایشان در ادامه با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان قم گفتند: تعدادی از باغات قم بنا به دلایل متعددی از بین رفته است؛ باتوجه به اینکه انار و انجیر قم جزو محصولات مرغوب به‌شمار می‌رود نسبت به کاشت بیشتر این دو میوه در قم باید توجه ویژه شود.

ح️ضرت آیت‌الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، عنوان کردند: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته‌ قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.

️ایشان در ادامه همچنین با انتقاد از افزایش نرخ تاکسیرانی در استان قم گفتند: گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم به ‌دست ما رسیده که این مساله سبب نارضایتی مردم شده، ‌ما انتظار داریم نسبت به این موضوع اقدمات فوری انجام دهید».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.