دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به اینکه مسکو هم‌اکنون برنامه‌ای برای فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام ندارد، از پاول دورف، سازنده و موسس این شبکه اجتماعی خواست تا توجه بیشتری به آن داشته باشد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی کرملین می‌گوید که موسس پیام‌رسان تلگرام باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد که تروریست‌ها از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

به نوشته مهر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به اینکه مسکو هم‌اکنون برنامه‌ای برای فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام ندارد، از پاول دورف، سازنده و موسس این شبکه اجتماعی خواست تا توجه بیشتری به آن داشته باشد.

پسکوف در پاسخ به برنامه روسیه برای مسدود کردن تلگرام گفت: نه، در حال حاضر چنین برنامه‌ای نداریم.

وی افزود: البته، از پاول دوروف انتظار داریم تا به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد که این منبع منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز (تلگرام) که درست مقابل چشمان نسل ما به بلوغ رسید، به طور فزاینده به ابزاری در دست تروریست‌ها بدل و برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود.

دیروز خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شده بود که عاملان حمله تروریستی در کروکوس سیتی مسکو، از طریق کانال تلگرامی بخش افغان «صدای خراسان» وابسته به گروه داعش (گروه ممنوع در روسیه) برای انجام حمله تروریستی استخدام شدند. طبق گزارش این خبرگزاری روسی، این کانال تلگرامی برای مخاطبان در تاجیکستان فعالیت می کرد، اما اکنون کانال فوق حذف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.