ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: تا زمانی که تحقیقات در مورد حمله تروریستی در تالار کروکوس سیتی تکمیل شود، هر عبارتی از واشنگتن که کی‌یف را توجیه کند باید به عنوان مدرک در نظر گرفته شود.

به گزارش جماران؛ نشریه پلیتیکو در مطلبی ضمن دفاع از کی‌یف، مسکو را به تلاش برای مسئول جلوه دادن اوکراین بعنوان عامل حمله تروریستی مسکو متهم کرد.

این نشریه در گزارشی نوشت؛ با وجود پذیرفته شدن حمله تروریستی مسکو از سوی داعش، روسیه همچنان به دنبال مقصر جلوه دادن اوکراین بعنوان عامل حمله تروریستی روز جمعه است و این مسئله با مقاومت مقامات اوکراینی روبرو و به جدالی بین مقامات دو کشور برای پافشاری روی موضع خود تبدیل شده است.

دیمیتری مدودف، رئیس جمهور پیشین روسیه، مردی از هیچ تلاشی برای دشمن جلوه دادن غرب و اوکراین دریغ نمی‌کند، سریعا در کانال تلگرامی خود اوکراین را تهدید کرد و نوشت در صورت دست داشتن کی‌یف در این حمله، آنها نابود خواهند شد.

کی‌یف نیز به بیانیه های متعدد مقامات ارشد روسیه و پوتین واکنش نشان داد و نیروهای ویژه روسیه را عامل این حمله تروریستی معرفی کرد.

سرویس اطلاعات اوکراین در بیانیه ای استدلال کرد: نیروهای ویژه پوتین، عاملین حمله مسکو هستند و این حمله، عملیاتی عامدانه برای توجیه حملات گسترده تر به اوکراین است.

 

ماریا زاخارووا

 

امروز همچنین ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: تا زمانی که تحقیقات در مورد حمله تروریستی در تالار کروکوس سیتی تکمیل شود، هر عبارتی از واشنگتن که کی‌یف را توجیه کند باید به عنوان مدرک در نظر گرفته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.