بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: هیئت واگذاری روز گذشته به جمع بندی نرسید که این مجوز استفاده کند و در این فاصله دو بانک های غیر دولتی پیشنهاد هایی پیدا شده و اگر موفق شویم تیم های مردمی را به شرکت های بزرگ غیر دولتی واگذار کنیم و مقرر شد پیش بینی ما این است که تا چند روزه آینده این کار با توافقاتی که با بانک ها می شود انجام شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از خانه ملت، بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرمایه های ملی ما هستند و دولت رسالت خود را در کمک به این سرمایه ها انجام داد و فرایند خصوصی سازی در این دولت انجام شد و بخشی از  سهام به مردم واگذار شد و در دوسال گذشته بارها آگهی صورت گرفت تا به بخش خصوصی واگذار کند اما قابلیت حقوقی آن محقق نشد.

مقرر شد با مجوز هیئت وزیران به عنوان بخشی از دیون دولت به تأمین اجتماعی یکی از این باشگاه ها به تامین اجتماعی واگذار شود و هیئت دولت مجوز را صادر کرد.

هیئت واگذاری روز گذشته به جمع بندی نرسید که این مجوز استفاده کند و در این فاصله دو بانک های غیر دولتی پیشنهاد هایی پیدا شده و اگر موفق شویم تیم های مردمی را به شرکت های بزرگ غیر دولتی واگذار کنیم و مقرر شد پیش بینی ما این است که تا چند روزه آینده این کار با توافقاتی که با بانک ها می شود انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.