محمد دهقان معاونت حقوقی رئیس جمهوری گفت: فضای انتخابات نسبتا خوب است و ۵۲ نامزد برای هر کرسی وجود دارد و فضای نسبتا بهتری در کشور ایجاد و نامزدهای زیادی تایید صلاحیت شده اند. ان‌شاءالله انتخابات پرشوری خواهیم داشت تا موجب پایه سازی برای پیشرفت و ارتقای امنیت کشور خواهد شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، معاونت حقوقی رئیس جمهوری گفت: فضای انتخابات نسبتا خوب است و ۵۲ نامزد برای هر کرسی وجود دارد و فضای نسبتا بهتری در کشور ایجاد و نامزدهای زیادی تایید صلاحیت شده اند.

محمد دهقان در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اهمیت مشارکت در انتخابات، گفت: بحث انتخابات، بحث امنیت و آبروی کشور است و بحث الگو شدن کشور در  جهان است.

معاونت حقوقی رئیس جمهوری ادامه داد: مخصوصا با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، انتخابات پرشور می تواند موجب خشنودی دوستان ملت ایران و ناامیدی دشمنان شود.

وی افزود: فضای انتخابات نسبتا خوب است و ۵۲ نامزد برای هر کرسی وجود دارد و فضای نسبتا بهتری در کشور ایجاد و نامزدهای زیادی تایید صلاحیت شده اند. ان‌شاءالله انتخابات پرشوری خواهیم داشت تا موجب پایه سازی برای پیشرفت و ارتقای امنیت کشور خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.