حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران تصریح کرد: حزب کارگزاران سازندگی ایران و احزاب ندای ایرانیان و اعتماد ملی به طور قطعی عضو جبهه اصلاحات ایران هستند و به هیچ وجه ائتلاف جدیدی بین این سه حزب اصلاح طلب با حزب اعتدال و توسعه و ستاد تبلیغاتی صدای ملت برای معرفی کاندیداها در سراسر کشور صورت نگرفته است.

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران، گفت: در مورد شهرستان‌ها ما در هر حوزه انتخابیه‌ای که کاندیداهایی مورد تأییدمان باشد با رعایت آیین‌نامه جبهه اصلاحات ایران اعلام حمایت می‌کنیم.

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه های این حزب برای انتخابات پیش رو تصریح کرد: حزب کارگزاران سازندگی ایران و احزاب ندای ایرانیان و اعتماد ملی به طور قطعی عضو جبهه اصلاحات ایران هستند و به هیچ وجه ائتلاف جدیدی بین این سه حزب اصلاح طلب با حزب اعتدال و توسعه و ستاد تبلیغاتی صدای ملت برای معرفی کاندیداها در سراسر کشور صورت نگرفته است.

مرعشی در ادامه تصریح کرد: حزب کارگزاران سازندگی  اقدام آقای مطهری برای انتشار لیست صدای ملت در تهران را صرف نظر از ترکیب کاندیداها کار شایسته ای می داند.

 وی در ادامه گفت:  در مورد شهرستان ها ما در هر حوزه انتخابیه ای که کاندیداهایی مورد تاییدمان باشد با رعایت آیین نامه جبهه اصلاحات ایران اعلام حمایت می کنیم و احتمالا این فهرست روز یک شنبه منتشر خواهد شد.

 مرعشی در پایان گفت: ممکن است خیلی از کاندیداهای حزب کارگزاران، مورد حمایت برخی احزاب مثل اعتماد ملی و ندای ایرانیان باشند و اشتراکات کمتری هم در مورد برخی کاندیداها با حزب اعتدال و توسعه در کل کشور خواهیم داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.