سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: این بار هم مردم با عمل به تکلیف الهی خود یعنی رای دادن بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهند کرد.

به گزارش جماران، به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مشارکت مردم در انتخابات عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در مراسم جشن عید مبعث شهرستان مرندگفت: باید با همبستگی یکدیگر و مشارکت بالا در انتخابات بار دیگر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۵ سال از هیچ اقدامی علیه ایران کوتاهی نکردند، افزود: ایران بعد از انقلاب رو به پیشرفت و پیروزی است و به دستاورد‌های زیادی در عرصه‌های مختلف رسیده است.

وی ادامه داد: این بار هم مردم با عمل به تکلیف الهی خود یعنی رای دادن بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه به وظایف پیامبر اکرم اسلام در برابر تربیت و بالغ کردن جامعه جاهلیت اعراب اشاره و خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم مردم جاهل اعراب را از ذلت به اوج عزت و توحید رساند.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی پیروزی انقلاب اسلامی را هم مشابه بالغ شدن مردم عنوان کرد و افزود: با انقلاب، تغییر اساسی در مسیر سیاسی کشور ایجاد شد و دین و اسلام در کشور حاکمیت یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.