در پی اشراف اطلاعاتی، تیمی از اشرار تروریست گروهک جیش الظلم که به دنبال اجرای اقدامات تروریستی بودند در شهرستان راسک شناسایی و منهدم شد.

به گزارش جماران؛ روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی رصد و  اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، تیمی کاملا مجهز از عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم در منطقه عمومی راسک (روستای کستک) محدوده سد پیشین، طی عملیاتی شناسایی و مورد حمله نیروهای مرزبانی قرار گرفت که در نتیجه یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و سایر اعضای تیم متواری شدند که بلافاصله توسط نیروهای سپاه و مرزبانی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفتند و اقدام برای انهدام کامل این تیم در حال انجام است.

در این عملیات مقادیر بسیار زیادی سلاح،مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از تیم مذکور کشف و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه خنثی گردید.

گفتنی است گروهک تروریستی جیش الظلم در پرونده ننگین خود، اقدام علیه نیروهای حافظ امنیت و مردم بیگناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال ۸۸ در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد، از آن جمله است.

همچنین اقدام انتحاری علیه نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی (ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش، انفجار روز تاسوعای چابهار در سال ۸۹ که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم سنی و شیعه استان شده است،از دیگر اقدامات ننگین این گروهک می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.