آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور تاکید کرد: انشاءالله مشارکت باید به بالای ۵۰ درصد برسد و هر اقدامی برای افزایش مشارکت صورت بگیرد یک عبادت است.

به گزارش جماران؛ آیت الله اعرافی در دیدار اعضای ستاد انتخابات شورای ائتلاف: هر اقدامی برای افزایش مشارکت عبادت است

اعضای ستاد انتخابات شورای ائتلاف تهران با آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور و نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای نگهبان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه سید امید میرغضنفری رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف تهران گزارشی از فعالیت‌های شورای ائتلاف در مناطق 22 گانه تهران ارائه و برنامه های ستاد انتخابات شورای ائتلاف را برای پر شور کردن انتخابات پیش‌ رو مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت الله اعرافی با تشکر از فعالیت‌هایی که منجر به پر شور شدن انتخابات می‌شود خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو کمک به افزایش مشارکت در انتخابات و ایجاد امید آفرینی در جامعه برای انتخابات یازدهم اسفندماه است.

وی در ادامه گفت: در ماه های آینده ابتدا راهپیمایی ۲۲ بهمن و بعد هم دو انتخابات بسیار استراتژیک را در پیش داریم و باید بتوانیم در همه این بزنگاه ها نقش راهبردی ایفا کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نهضتی که امام خمینی (ره) از سال ها قبل از انقلاب آغاز کرده خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ شصتمین سال آغاز نهضت امام خمینی است و لازم است مجددا به هزاران پیشرفتی که پس از انقلاب اسلامی داشته ایم توجه کنیم اما در عین حال یکی از وظایفی که بعضاً در آن کوتاهی هایی صورت گرفته این است که به نسل جدید نتوانسته ایم شیرینی و اصالت گفتمان انقلاب اسلامی را بچشانیم.

وی در ادامه گفت: یکی از وظایف تشکل های سیاسی پیاده کردن و ارائه دادن این مسائل و گفتمان ها و حرکت ها بین جوانان و دانشجویان است و باید این کار به صورت خیلی قوی صورت بپذیرد.

آیت الله اعرافی در ادامه گفت: همه این پیشرفت ها و راهبرد مقاومتی که امروز در کل منطقه و جهان پدیدار گشته و خود را وامدار انقلاب اسلامی می‌داند وظایف ما را در ایران سنگین کرده و نسل امروز از ما سوال هایی دارد که خیلی از  آن ها درست است.

وی افزود: ما در حال حاضر باید ابتدا مشارکت را بالا برده و بعد کارآمدی را افزایش بدهیم، مجلس هر چه قوی تر و با رای بیشتر باشد تاثیر گذارتر است و البته خبرگان هم مهم است و جایگاه خاص خودش را دارد.

آیت الله اعرافی در پایان ضمن تشکر از تلاش های شورای ائتلاف و اعضای آن برای پر شور شدن انتخابات گفت: انشاءالله مشارکت باید به بالای ۵۰ درصد برسد و هر اقدامی برای افزایش مشارکت صورت بگیرد یک عبادت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.