در چنین شرایطی انتظار می رود ،کلیه ابعاد اطلاعاتی و امنیتی این اقدام دلخراش و ناجوانمردانه که تمرکز اصلی اش تقلیل مؤلفه های «امنیت ملی» و ایجاد «نا امنی» در کشور است ، با سرعت و دقت و به صورت ویژه از سوی نهاد های ذیربط شناسایی و اقدامات موثر برای جلوگیری از تکرار آن انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار جماران، محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه پیامی در خصوص محکومیت حادثه تروریستی کرمان صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی :
"إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ"
بی تردید ما از مجرمان انتقام می گیریم. "سوره مبارکه سجده آیه ۲۲"

با تاسف و اندوه بسیار، جدیدترین اقدام وحشیانه تروریستی در حاشیه چهارمین سالگرد شهادت سردار عزیز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، آن نماد مبارزه با تروریسم رخ داد که منجر به شهادت و جراحت تعداد کثیری از هم وطنان بی گناهمان گردید.

این اقدام غیر انسانی و نفرت انگیز ، قطعًا از سوی کسانی صورت گرفت که برای بقای خود راهی جز کشتار بی رحمانه دیگران نمی بینند. آن سان که نسل کشی فلسطینیان از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در برهه فعلی بارزترین مصداق عینی از رویکرد مشابه است.

در چنین شرایطی انتظار می رود، کلیه ابعاد اطلاعاتی و امنیتی این اقدام دلخراش و ناجوانمردانه که تمرکز اصلی اش تقلیل مؤلفه های «امنیت ملی» و ایجاد «نا امنی» در کشور است، با سرعت و دقت و به صورت ویژه از سوی نهاد های ذیربط شناسایی و اقدامات موثر برای جلوگیری از تکرار آن انجام گیرد.

اینجانب با تاسف و تالم بسیار، ضمن محکوم نمودن این حادثه دهشتناک و همدردی با خانواده های شهدا و مجروحین ، عمیقا باور دارم که ایران عزیز تر از جانمان همواره در فراز و فرود های تاریخ پیروز و سربلند خواهد ماند.

و بشر الصابرین
محمد باقر نوبخت
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.