مسلم مرادی فرماندار بروجرد بیان کرد: هر اتحادیه صنفی باید تیم نظارتی امر به معروف و‌ نهی از منکر داشته باشد، آرایشگاههای زنانه باید رصد شوند و از تبلیغ نامشروع در فضای مجازی جلوگیری شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، فرماندار بروجرد گفت: همه دستگاه‌های دولتی این شهرستان باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل داده و هیچکس نباید نظاره‌گر بی‌حجابی شود.

مسلم مرادی عصر امروز در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و شورای راهبردی حجاب و عفاف که در فرمانداری برگزار شد، افزود: حجاب پرچم معرفی مسلمانان به جهانیان است، غربی‌ها اعتقاد دارند حجاب باعث‌ اقتدار مسلمانان می‌شود.

وی اظهار داشت: حجاب یک مسئله مهم و با اهمیت است، همه دستگاه‌های دولتی باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داده و هیچکس نباید نظاره‌گر بی‌حجابی شود.

فرماندار بروجرد گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها صحنه نبرد جنگ نرم با دشمنان است و باید این قشر جوان و نوجوان با مزایای حجاب و عفاف بیشتر آشنا شوند.

مرادی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و تبلیغ حجاب و عفاف ضروری است، افزود: از ورود افراد بی‌حجاب به ادارات جلوگیری شود چرا که خدمات دهی به افراد بی‌حجاب غیر قانونی است.

وی اظهار داشت: میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری نیروی انتظامی با تورهای غیرمجاز گردشگری برخورد کنند و ستاد حجاب و عفاف در اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل و کلیه صنوف ملزم به رعایت حجاب و عفاف باشند.

وی بیان کرد: هر اتحادیه صنفی باید تیم نظارتی امر به معروف و‌ نهی از منکر داشته باشد، آرایشگاههای زنانه باید رصد شوند و از تبلیغ نامشروع در فضای مجازی جلوگیری شود.

فرماندار بروجرد گفت: شبکه بهداشت نیز باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد و مطب‌ها و داروخانه روزانه رصد شود.

مرادی افزود: ۲ مرکز مشاوره برای ارشاد و راهنمایی و ترویج حجاب و عفاف راه اندازی شده و همه ادارات موظف هستند همکاری کنند، مشاوران و روانشناسان و اساتید دانشگاه که توان همکاری دارند با مراکز مشاوره همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.