حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: اغلب بی‌حجابی‌ها مربوط به سنین زیر 18 سال است و اکثرا در مراکز انتظامی با تذکر لسانی ارشاد می‌شوند و برای آنها در دادگاه پرونده تشکیل نمی‌شود.

به گزارش جماران؛ فارس نوشت: رئیس‌کل دادگستری کردستان، گفت: برخی کانال‌ها برای دشمن خوراک تولید می‌کنند و به بهانه مطالبه‌گری آبروی افراد و نظام را می‌برند در حالی که مطالبه‌گری آداب و قواعدی دارد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: قوانین موجود برای ورود به مسئله حجاب و برخورد با ناهنجاری‌های آن کفایت می‌کند.

وی از راه‌اندازی شعب ویژه حجاب و عفاف در دادگستری‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در هر یک از این شعبات، قضات باتجربه‌ای به پرونده‌های حجاب و عفاف رسیدگی می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: اغلب بی‌حجابی‌ها مربوط به سنین زیر 18 سال است و اکثرا در مراکز انتظامی با تذکر لسانی ارشاد می‌شوند و برای آنها در دادگاه پرونده تشکیل نمی‌شود.

حسینی اظهار داشت: مواردی هم که باید برای آنها پرونده تشکیل داده شود باید بر اساس سند و ادله محکم باشد.

 رئیس‌کل دادگستری کردستان افزود: قوانین موجود برای برخورد با بی‌حجابی در صنوف مختلف کفایت می‌کند تنها باید در مسئولان دغدغه برخورد وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اولین معروف در ادارات، عمل به وظایف اداری است، افزود: برخی مدیران در برابر مردم یا دغدغه ندارند و یا شجاعت رویارویی با آنها را ندارند و تا زمانی که ترک فعل انجام نشود، دادگستری نمی‌تواند ورود کند.

حسینی دومین معروف را انجام درست وظایف اداری بر شمرد و گفت: در برخورد با مفاسد اداری باید حدود رعایت شود و اجازه نداریم بدون دلیل و مدرک در ملاء عام اقدام به افشاگری کنیم و آبروی فرد را ببریم.

رئیس‌کل دادگستری کردستان افزود: برخی کانال‌ها برای دشمن خوراک تولید می‌کنند و به بهانه مطالبه‌گری آبروی افراد و نظام را می‌برند در حالی که مطالبه‌گری آداب و قواعدی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.