رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور در رابطه با ماجرای فیلمی که حضور زنان با لباس منافقین در خیابان‌های تهران را نشان می‌دهد توضیح داد.

به گزارش جماران؛ نورنیوز نوشت: رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور ماجرای فیلمی که حضور زنان با لباس منافقین در خیابان‌های تهران را نشان می‌دهد تشریح کرد.

صیدال فعال در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که تحت عنوان حضور اعضای گروهک رجوی در خیابان‌های تهران منتشر شده و بازتاب‌هایی داشته، گفت: حضور این افراد در واقع برای تبلیغات فیلم «سرهنگ ثریا» است.

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور یادآور شد: «سرهنگ ثریا» فیلمی با بازی ژاله صامتی است که روایت تکان‌دهنده‌ از مادرانی را به تصویر می‌کشد که فرزندانشان در دام گروهک منافقین افتاده‌اند. در مراسم اکران سرهنگ ثریا، زنانی با لباس منافقین برای تبلیغات این فیلم حضور داشته‌اند که توسط مغرضان تحت عنوان «از حضور زنانی با لباس منافقین در شهر تهران توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده است»؛ لذا این موضوع یکی از شیطنت‌های فضای مجازی است.

فعال تأکید کرد: گروهک منافقین خیانتهای زیادی به کشور و ملت کرده است و جنایت‌هایش بر کسی پوشیده نیست و منفورترین گروه میان تمام مردم است و حتی اسمشان جایگاهی میان مردم ندارد و حتی جرات حضور در بین خودشان و کشورهای حامی خود را هم ندارند.

حجم ویدیو: 3.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.