این فاجعه در مقابل چشم تمام جهان رخ می دهد و گویی هیچ بازدارنده و مانعی بر آن نیست و بلکه کسانی هستند که از این اعمال مجرمانه حمایت می کنند و آن را به بهانه دفاع از خود توجیه می کنند! بدینوسیله از تمام جهان خواسته می شود تا در برابر این وحشیگری دهشتناک بایستند و از ادامه اجرای نقشه های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به مردم مظلوم فلسطین جلوگیری کنند.

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، در پی بمباران شدید غزه از سوی رژیم صهیونیستی، دفتر آیت الله العظمی سیستانی بیانیه ای صادر کرد:

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها نوار غزه در معرض بمباران های مستمر و حملات شدیدی و بی سابقه ای است که تا امروز منجر به کشته و زخمی شدن بیش از شش هزار غیرنظامی بی گناه و آواره شدن تعداد زیادی از مردم شده است. بمبارانی که مناطق مختلف را هدف قرار می دهد و دیگر مکان امنی برای پناه دادن مردم وجود ندارد.

همزمان، ارتش اشغالگر، نوار غزه را در محاصره ی بسیار شدیدی که شامل آب، غذا، دارو و سایر مایحتاج زندگی است قرار داده است که بیشترین آسیب را به مردم وارد می‌کند به گونه ای که می خواهد انتقام شکست بزرگ در رویارویی های اخیر را از مردم گرفته و بدین گونه جبران کند.

این فاجعه در مقابل چشم تمام جهان رخ می دهد و گویی هیچ بازدارنده و مانعی بر آن نیست و بلکه کسانی هستند که از این اعمال مجرمانه حمایت می کنند و آن را به بهانه دفاع از خود توجیه می کنند!

بدینوسیله از تمام جهان خواسته می شود تا در برابر این وحشیگری دهشتناک بایستند و از ادامه اجرای نقشه های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به مردم مظلوم فلسطین جلوگیری کنند.

پایان دادن به مصائب این مردم شریف – که هفت دهه است ادامه دارد – با اعطای حقوق مشروع آنها و رفع اشغال از سرزمین های غصب شده آنها است و این تنها راه ایجاد امنیت و آرامش در این منطقه است. در غیر این صورت، مقاومت در برابر متجاوزان ادامه خواهد یافت و چرخه خشونت همچنان موجب قربانی شدن بیگناهان بیشتری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.