مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: این گروهک‌های ترویستی دنبال عملیات و ایجاد ناامنی در سطح استان بودند که خوشبختانه با بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته آنان، همه توطئه‌ها و نقشه‌ها خنثی و شاهد هیچ‌گونه اقدامی نبودیم.

به گزارش جماران؛ تسنیم نوشت: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته به گروهک ضدانقلاب در شهرستان‌های این استان خبر داد.

مهدی رمضانی از بازداشت عده‌ای از عوامل وابسته به تروریست‌های تجزیه‌طلب در شهرهای مریوان و بانه خبر داد و اظهار داشت: این مزدوران ضدانقلاب صبح امروز به قصد ایجاد آشوب و تهیه خوراک رسانه‌ای برای تجزیه‌طلبان در ساعات ابتدایی صبح اقدام به تهیه فیلم و عکس از مغازه‌ها و اماکن تجاری و صنعتی کرده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد مربوط به عناصر مربوط به گروهک‌های ضدانقلاب بوده که به صورت پراکنده در شهرستان‌ها دنبال ایجاد ناامنی بودند که توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان کردستان بازداشت شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: این گروهک‌های ترویستی دنبال عملیات و ایجاد ناامنی در سطح استان بودند که خوشبختانه با بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته آنان، همه توطئه‌ها و نقشه‌ها خنثی و شاهد هیچ‌گونه اقدامی نبودیم.

رمضانی با بیان اینکه امنیت پایدار در سطح استان پایدار و هیچ گونه مشکلی نداریم، گفت: از این عوامل وابسته به تروریست‌ها تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.