محمد هایف نماینده کویتی و رئیس کمیسیون تقویت ارزش ها با اشاره به اینکه قانون ممنوعیت اختلاط هنوز هم ساری و جاری است، از همکاری وزیر آموزش و پرورش کویت برای لغو شعب و ثبت نام مجدد از دانشجویان به منظور جداسازی بین دانشجویان دختر و پسر تمجید کرد.

به گزارش جماران؛ محمد هایف نماینده کویتی و رئیس کمیسیون تقویت ارزش ها اعلام کرد که این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش کویت مبنی بر لغو «اختلاط» در دانشگاه کویت که ۵۷ سال پیش تاسیس شده است، موافقت کرد.

الشرق الاوسط نوشت: محمد هایف در مرکز رسانه مجلس این کشور گفت: کمیسیون تقویت ارزش ها در مجلس با عادل المانع وزیر آموزش و پرورش و وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی مبنی بر لغو بخش های مختلط در تمامی دانشکده ها به تفاهم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه قانون ممنوعیت اختلاط هنوز هم ساری و جاری است، از همکاری وزیر آموزش و پرورش کویت برای لغو شعب و ثبت نام مجدد از دانشجویان به منظور جداسازی بین دانشجویان دختر و پسر تمجید کرد.

هایف افزود: مذاکرات با وزیر آموزش و پرورش مهم و مثمرثمر بود و به همکاری و تفاهم و اتخاذ تصمیم لغو شعب مختلط در دانشکده حقوق و دیگر دانشکده ها منتهی شد.

براساس این گزارش، الشرق الاوسط آورده است: این اقدام جدیدترین گام از نشانه های اسلامی کردن قوانین در کویت است و پیش از این نیز قوانینی نظیر ملزم کردن زنان به پایبندی به لباس اسلامی در  هنگام انتخابات و کاندیداتوری صادر شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.