محمدرضا احمدی نماینده رشت در مجلس گفت: کشاورزان شمال کشور در این روزها بدترین روزهای عمر خود را می‌گذرانند، چرا صدای دولتمردان و نمایندگان مجلس درنیامد و چرا این ارز به چند شرکت متمول پرداخت شد تا برنج بیش از نیاز کشور وارد شود؟ آه و ناله کشاورزان گیلانی به جایی نمی‌رسد؟ این کشاورزان نیازمند کمک‌های دولتی هستند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده رشت در مجلس گفت: کشاورزان شمال کشور در این روزها بدترین روزهای عمر خود را می‌گذرانند، چرا صدای دولتمردان و نمایندگان مجلس درنیامد و چرا این ارز به چند شرکت متمول پرداخت شد تا برنج بیش از نیاز کشور وارد شود؟

محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت بحرانی کشاورزان گیلانی گفت: چرا با ارز دولتی برنج وارد کشور شد و این ارز یارانه ای به چند شرکت متمول اختصاص یافت، در حالی که برنج وارد شده به کشور چندین برابر نیاز کشور بود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم افزود: کشاورزان شمال کشور در این روزها بدترین روزهای عمر خود را می‌گذرانند، چرا صدای دولتمردان و نمایندگان مجلس درنیامد و چرا این ارز به چند شرکت متمول پرداخت شد تا برنج بیش از نیاز کشور وارد شود؟ آه و ناله کشاورزان گیلانی به جایی نمی‌رسد؟ این کشاورزان نیازمند کمک‌های دولتی هستند.

وی تصریح کرد: برنج سال گذشته در انبارهای شالیکوبی و حتی منازل کشاورزان مثل یخ در حال آب شدن است و کشاورزان خراب شدن دسترنج خود را مشاهده کرده و چاره ای ندارند. در این خصوص باید بحث تحول اقتصادی دیده شده و کمک کنیم تا تسهیلات لازم در این خصوص به این کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.