محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد و گفت: در مسئله شهرک‌ها مگر می‌شود که کسی جلوی نیروی انتظامی را بگیرد و بساط پت شاپ‌ها جمع شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در مازندران نظارت در حوزه عفاف و حجاب را امری الزامی دانست.

محمدباقر محمدی لائینی عصر شنبه در دیدار با دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور، ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: باید بیشتر به علت‌ها و سرچشمه‌ها بپردازیم و اگر مبارزه را با علت داشته باشیم معلول‌ها خودشان درست می‌شوند.

وی افزود: با مسئله بدحجابی و کم‌حجابی که منجر به کشف حجاب شده باید در سه سطح از جمله تشکل‌های پشت پرده زیرزمینی مبارزه کرد و دستگاه‌ها، ادارات و نهادهایی که کارکنانشان زیرمجموعه نظام بوده و موظف به رعایت حجاب و عفاف هستند را جدی بگیریم.

محمدی لائینی تاکید کرد: یکی از سرچشمه‌ها تهیه البسه است و باید بررسی شود صدها هزار البسه ناموزون کجا تهیه می‌شوند و باید از مسئولان اصناف و صمت پاسخ بخواهید و یقه آنها را پس از بازرسی بچسبید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد و گفت: در مسئله شهرک‌ها مگر می‌شود که کسی جلوی نیروی انتظامی را بگیرد و بساط پت شاپ‌ها جمع شود.

این مسئول تاکید کرد: در کنار حجاب و عفاف، باید به بحث گرانی‌ها، تورم، کم‌کاری‌ها، اسراف‌ها نیز توجه کرد و بر مدارس به‌ویژه در حوزه غیردولتی نظارت داشته باشید.

وی در پایان با اشاره به هجمه‌ها و اشتیاق‌ها برای رفتن به اربعین، اذعان داشت: میلیون‌ها نفر شوق رفتن به این سفر معنوی را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.