مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به قانون بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی پس از تصویب توقف دو ساله؛ آنچه کمیسیون اجتماعی مجلس مصوب کرده بود، در صحن علنی مجلس، از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخالف با سیاست های کلی نظام تشخیص داده شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مصوبه مجلس درباره بیمه کارگران ساختمانی مجددا به کمیسیون اجتماعی بازگشت داده شده است. طرح جدیدی برای کارگران ساختمانی تصویب شده که به زودی به صحن علنی مجلس برای تصویب ارجاع می‌شود.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت  در جمع خبرنگاران گفت: در ارتباط با رفع فقر مطلق جلسات متعددی بر اساس دستور رئیس جمهور برگزار شده است  بررسی می‌کنیم که چه تعداد فقیر مطلق داریم آنها را هم در دستور کار دولت قرار خواهیم داد. البته یک بخشی از این با افزایش یارانه‌ها که در دستور کار دولت قرار دارد و اعلام خواهد شد، اعمال می شود.

 

صولت مرتضوی (2)

 

او به قانون بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی پس از تصویب توقف دو ساله؛ آنچه کمیسیون اجتماعی مجلس مصوب کرده بود، در صحن علنی مجلس، از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخالف با سیاست های کلی نظام تشخیص داده شد.

وزیر کار ادامه داد:مصوبه مجلس مجددا به کمیسیون اجتماعی بازگشت داده شده است. طرح جدیدی برای کارگران ساختمانی تصویب شده که به زودی به صحن علنی مجلس برای تصویب ارجاع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.