درگیری ها میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جنین همچنان ادامه دارد و گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به یاری خداوند مبارزان این گردان توانستند با نیروهای صهیونیستی در محور«الزهراء» مقابله کنند و با گلوله و بمب آن ها را هدف قرار دادند.

به گزارش جماران؛ منابع فلسطینی از تداوم درگیری ها بین نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در شهر و اردوگاه «جنین» در کرانه باختری رود اردن و حمله این نیروها به خبرنگاران و جلوگیری آنها از امداد رسانی جمعیت هلال احمر فلسطین خبر می دهد.

ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی نوشت: درگیری ها میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جنین همچنان ادامه دارد و گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به یاری خداوند مبارزان این گردان توانستند با نیروهای صهیونیستی در محور«الزهراء» مقابله کنند و با گلوله و بمب آن ها را هدف قرار دادند.

صبح امروز نیز منطقه "الدمج" در اردوگاه جنین هدف حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که نیروهای اشغالگر، خبرنگارانی که درحال پوشش تجاوزگری آنها به اردوگاه جنین هستند، به طور مستقیم هدف قرار می دهند.

این حمله همزمان با شدت گرفتن درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیستی انجام می‌شود.

در همین حال، مدیر بخش اورژانس هلال احمر اعلام کرد: با تداوم تجاوزگری نیروهای اشغالگر در «جنین» اوضاع انسانی در آنجا هر لحظه بدتر از قبل می شود و آن ها از حضور ما در آن منطقه و انجام فعالیت های امدادی ممانعت می کنند.

وی اعلام کرد که اوضاع انسانی در اردوگاه جنین بسیار وخیم شده است و ساکنان اردوگاه به دارو، آب و غذا نیاز دارند.

حملات نظامیان صهیونیست به اردوگاه و شهر جنین از روز گذشته آغاز شد.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.