پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نماینده مجلس خبرگان رهبری در مراسم آیت الله موسوی اردبیلی در اردبیل:

آثار ارزشمند آیت الله موسوی اردبیلی به نسل امروزی انتقال یابد

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: آثار ارزشمند آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی باید به نسل امروزی و به ویژه جوانان انتقال یابد.

به گزارش جماران، آیت‌الله سیدفخرالدین موسوی ننه‌کران در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در مسجد جامع اردبیل با بیان اینکه آیت‌الله موسوی اردبیلی یکی از شخصیت‌های بزرگ علمی و دینی بود، گفت: یاد وخاطره این عالم بزرگ برای همیشه در دل‌ها جاویدان خواهد ماند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی یکی از یاران باوفای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بود، افزود: ایشان در طول عمرش خدمات ارزنده‌ا‌ی را برجای گذاشت که یاد و خاطره وی همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جاویدان باقی می‌ماند.

موسوی ننه‌کران با بیان اینکه آثار ارزشمند آیت‌الله موسوی اردبیلی باید به نسل امروزی و به ویژه جوانان انتقال یابد، تصریح مرد: آیت‌الله موسوی اردبیلی شخصیت بزرگ علمی و معنوی بود که توانست شاگردان زیادی را در حوزه علم و برنامه‌های دینی تربیت کند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی همیشه در برنامه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی پیشگام بود.

موسوی ننه‌کران یکی از آرزوهای بزرگ آیت‌الله موسوی اردبیلی را راه‌اندازی مرکز حسینیت در اردبیل عنوان کرد و گفت: نیاز است امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و مسئولان مربوطه برای راه‌اندازی این مرکز حسینیت با نام آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی اهتمام ویژ‌ه‌ای داشته باشند تا آثاری جاویدان از ایشان در اردبیل برجای بماند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.