شاید این سوال مطرح شود که چه عاملی سبب شده در هزینه- فایده‌ای که آقای مصلحی می‌گوید، آمدن آقای هاشمی به مصلحت نظام تشخیص داده نشود. پاسخ این سوال خودشان باید بدهند اما من تصور می‌کنم که اولا مصلحی آدرس غلط می‌دهد و ردصلاحیت ‌هاشمی صرفا به خاطر گزارش او نبوده است. یعنی جریانی فراتر از او می‌خواست که آقای‌ هاشمی به پاستور نرود.

به گزارش جماران؛ غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در یادداشتی در روزنامه جهان صنعت نوشت: «اظهارات اخیر آقای مصلحی از نظر من افشای دیرهنگام یک حقیقت است. حقیقتی که پیش‌تر نیز بیان شده اما شورای نگهبان و آقای کدخدایی نپذیرفته بود.

اکنون اما در شرایط فعلی و بعد از این سخنان آقای مصلحی، به نظر من آقای کدخدایی باید به این حقیقت تن بدهد و همان‌طور که پیش‌تر گفته بودم و آقای جهانگیری هم خواستار شدند، جزئیات آن جلسه را منتشر کند تا برای همه مشخص شود که این وسط چه کسی دروغ می‌گوید.

 

غلامعلی رجایی

 

شاید این سوال مطرح شود که چه عاملی سبب شده در هزینه- فایده‌ای که آقای مصلحی می‌گوید، آمدن آقای هاشمی به مصلحت نظام تشخیص داده نشود. پاسخ این سوال خودشان باید بدهند اما من تصور می‌کنم که اولا مصلحی آدرس غلط می‌دهد و ردصلاحیت ‌هاشمی صرفا به خاطر گزارش او نبوده است. یعنی جریانی فراتر از او می‌خواست که آقای‌ هاشمی به پاستور نرود. البته به نتیجه مورد نظر خود نیز نرسید زیرا دیدیم که آقای ‌هاشمی حتی بعد از ردصلاحیت به نحوی نقش‌آفرینی کرد که روحانی به پاستور برود.نکته دوم اینکه احتمالا برخی تصور می‌کردند بین آقای ‌هاشمی و رهبری تقابلی ایجاد شده است که به اعتقاد من این نیز درست نیست. من بارها از خود آقای هاشمی شنیدم که در موارد اختلافی با رهبری نظر ایشان را می‌پذیرفته و می‌گفتند که ایشان رهبر هستند و مسوولیت دنیوی و اخروی تصمیمات نیز با ایشان هستند.

* فعال سیاسی اصلاح‌طلب

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
20 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.