به گزارش خبرنگار ایرنا ،اهالی استان ایلام بعد از شنیدن این خبر تلخ به شکل های مختلف با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کردند که شاید بیشترین نمود ان افزون بر ارتباطات حضوری در ابراز غم وهمدردی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی به خصوص گروه ها و کانال های تلگرامی بوده است. به دنبال بروز حریق در برج تقطیر یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران در جنوب پایتخت هشت نفر از مهندسان و تکنسین های این پالایشگاه در ارتفاع بالا به کام اتش فرو رفتند که شش نفر انها جان باخت و 2 نفر دیگر دچار سوختگی شدید شد، همه انها اهل بیجنوند استان ایلام بودند.
سیدکاظم امیری، علی نعمت کوخایی، افشار میرزایی، محمدسجاد دارابی، محسن دارابی و پوریا دارابی 6 نفری هستند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.
همچنین جواد نوروزی و علی نظر جلیلیان نیز با درصد سوختگی بالا هم اکنون تحت مراقبت درمانی در بیمارستان بستری هستند.
با نشر خبر این حادثه ، ابراز تاسف ، تاثر و تسلیت از مرگ این شش نفر و همدردی با خانواده های انان مهمترین موضوع گفت وگو دیدار های حضوری اهالی استان ایلام و مضمون اصلی بحث و نظر آنان در شبکه های اجتماعی اینترنتی بوده است.
سلام امینی یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایرنا با ابراز تاثر و اظهار تسلیت به اهالی استان به ویژه خانواده های این جانباختگان برپیگیری و شفاف شدن موضوع تاکید کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین اهتمام جدی به درمان 2 نفر مجروح دیگر این حادثه ضروری دانست و گفت: رشادت و شجاعت قر انیان این حادثه موجب مباهات اهالی استان ایلام است همانطور که همه مردم در مرگ انان سوگوار هستند.
وی افزود :این رویداد تلخ که شش نفر از اهالی استان ایلام را به کام مرگ فرو برد تاثر عمیق اقشار مختلف مردم استان ایلام را برانگیخته است.
وی ابراز امیدواری کرد که اعضای کمیسیون انرژی نفت با حضور درایلام مراتب تسلیت کمیسیون و مجلس را به مردم و به خصوص خانواده های قربانیان ابراز دارند.
وزیر نفت نیز جمعه شب در پیامی جان باختن تعدادی از کارکنان زحمتکش پالایشگاه نفت تهران را تسلیت گفت.
بیژن نامدار زنگنه در این پیام گفت: خبر در گذشت ٦ تن از کارکنان زحمتکش پالایشگاه تهران که در جریان حادثه آتش سوزی اتفاق افتاد موجب اندوه و تألم فراوان شد.
وی افزود: ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و خانواده‌های عزادار و همچنین کارکنان پالایشگاه تهران، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان که در راه انجام مسئولیت جان به جان آفرین تسلیم کردند طلب آمرزش و علو درجات و برای مجروحان سلامتی و بهبودی آرزو می کنم.
وزیر نفت ادامه داد: مدیران و مسئولان ذیربط ضمن رسیدگی به خانواده های داغدار هر چه سریعتر نسبت به بررسی علل بروز حادثه اقدام و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی به‌عمل آورند.
اهالی بیجنوند از دهه های پیش تاکنون در بخش های مختلف صنعت نفت کشور فعال هستند و در بسیاری از رشته های ان متبحر و سرامد می باشند.
تنظیم و انتشار : شهریار حیدری فر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.