به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: همه دستگاه ها باید با شناخت ظرفیت های استان در راستای تحقق این موضوع گام بردارند.
وی با تذکر به دستگاه ها و مدیران کم کار استان افزود: هیچ مدیری حق ندارد از زیربار مسئولیت شانه خالی کند، چنانچه نگاه برخی دستگاه ها کم کاری و بی توجهی باشد، سیاست مدیریت استان نیز در مورد آنها تغییر خواهد کرد زیرا استان به مدیران همراه با سیاست های اقتصاد مقاومتی نیاز دارد.
وی گفت: اشتغالزایی و توسعه اقتصادی به ویژه در مناطق روستایی ایلام از مهمترین برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ایلام است.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکلات تامین برق شرکت فولاد گستر در بخش شباب شهرستان چرداول تاکید کرد: سرپرست معاون امور عمرانی استاندار در این خصوص نشستی را با دستگاه های ذیربط برگزار و مشکلات تامین برق این شرکت گره گشایی و رفع شود.
رئیس سازمان صنعت و معدن ایلام نیز در این نشست با اشاره به وضعیت کلی طرح های استان گفت: 535 واحد تولیدی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 327 واحد فعال، 157 واحد غیرفعال است.
یارالله نصیری به آخرین وضعیت طرح های دارای پیشرفت فیزکی بالای 60 درصد اشاره کرد و افزود: 35 طرح با اشتغالزایی چهار هزار و 159 نفر و بیش از 16 هزار میلیارد ریال در استان وجود دارد.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه هدف گذاری سازمان متبوع در سال جاری مقرر شده تا 21 طرح صنعتی با پشرفیت بیش از 60 درصد در استان به بره برداری برسد که تاکنون 20 طرح با سرماهعی گذاری 300 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 198 نفر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام نیز گفت: 19 پروژه تامین آب کوچک در استان با پیشرفت 10 تا 90 درصد وجود دارد که برای تکمیل آنها 2 هزار ئ 160 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
در این نشست برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود درباره موضوعات مطرح شده پرداختند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده : شهریارحیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.