به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ بهروز آزادی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در روستای سراب کلان، مأموران به محل اعزام که در این درگیری یک نفر از طرفین مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد و 6 نفر از عاملان نزاع دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.
وی افزود: در این درگیری که به علت اختلافات ملکی روی داد، قسمتی از باغ طرفین درگیری دچار آتش سوزی عمدی شد که بلافاصله مهار و در این راستا پرونده قضایی تشکیل شد.

** برپایی چهار ایستگاه پلیس، ویژه اربعین در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به آمادگی پلیس این شهرستان برای خدمات دهی و تامین امنیت زائران اربعین حسینی گفت: در ایام اربعین امسال چهار ایستگاه موقت پلیس در مسیر تردد زائران در شهرستان ایوان برپا می شود.
سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم جهت تسهیل تردد زائران حسینی(ع) در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.
وی افزود: معایب اربعین سال گذشته احصا و امسال با افزایش پاسگاه های سیار و گشت ها در محل تردد زائران در تلاش هستیم امنیت انتظامی و ترافیکی 100 درصدی برای این عزیزان ایجاد کنیم.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تاکید کرد: برای امسال علاوه بر پاسگاه ها و کلانتری های ثابت، چهار پاسگاه موقت برای ایام اربعین حسینی (ع) در محورهای اصلی محل تردد زائران جهت تسهیل در عبور و مرور آن ها برپا خواهد شد.
سرهنگ عالی پور یادآور شد: هماهنگی های لازم با نهادها و سازمانهای مرتبط برای وحدت رویه در ارائه خدمات رسانی درخصوص خدمات رفاهی،پزشکی و انتظامی درمسیر زائران جهت برپایی ایستگاههای صلواتی،امدادی و... صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از مردم، خیرین و نهادهایی که قصد برپایی موکب را دارند خواست جهت برپایی موکب ها در سطح شهر با پلیس هماهنگی کنند تا باعث ترافیک و ایجاد مزاحمت برای شهروندان نشود.

** دستگیری ۲ سوداگر مرگ در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری ۲ عامل تهیه و توزیع مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت ۲ تهیه کننده و توزیع کننده مواد مخدر رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیمی از مأموران به محل فعالیت متهمان اعزام و با هماهنگی های بعمل آمده با مراجع قضایی دستگیر و در بازرسی از آنها تعداد ۱۱۵ بسته کوچک شیشه و هروئین آماده توزیع کشف شد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.