به گزارش ایرنا ، این درگیری که تاکنون علت آن بیان نشده بین 2 طایفه اصلمرز و طایفه جهانگیرآباد در شهرستان دره شهر هم اکنون با تلاش نیروی انتظامی فروکش کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر عصر امروز توضیح داد: به دنبال درگیری بین طایفه اصلمرز و طایفه جهانگیرآباد این شهرستان که با تیراندازی همراه بود ماموران کلانتری برای برقراری نظم در محل حاضر شدند که درجریان تیراندازی از سوی طرفین نزاع، رئیس کلانتری و یکی از سربازان وظیفه زخمی شدند .
سرهنگ مهرداد علیمحمدی تصریح کرد: با وجود انتقال مجروحان با اورژانس هوایی به مراکز درمانی استان ،سروان زینی وند رئیس کلانتری مرکزی دره شهر به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز ساعتی پیش تاییدکردکه به دنبال این درگیری محلی که با تیراندازی همراه بود ماموران کلانتری برای برقراری نظم در محل حاضر شدند که به علت ادامه تیراندازی از سوی طرفین نزاع سروان حمید زینی وند رئیس کلانتری و یکی از سربازان وظیفه زخمی شدند.
سردار نورعلی یاری افزود: سروان زینی وند که در این تیراندازی مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: با اقتدار پلیس و ورود به موقع به صحنه درگیری 4 نفر در این زمینه دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: شرایط در روستای جهانگیرآباد و شهرستان دره شهر هم اکنون عادی و آرام است.
غلبه بافت عشایری دراستان ایلام و ازجمله شهرستان دره شهر موجب شکل گیری نزاع های دسته جمعی با کمترین علت و بهانه اختلاف امیز می شود.
خبرنگار : حسن کهزادیان **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.