به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری درخطبه های نمازجمعه این هفته آبدانان با تسلیت ماه محرم اظهارکرد: سخنان ابلهانه وسخیف رئیس جمهوری آمربکا بر علیه ملت سرافراز ایران باعث تمسخر افکار عمومی دنیا و آبروریزی نظام متجاوز و بی ثبات امریکا در عرصه عالم شد.
خطیب نمازجمعه ابدانان با تجلیل ازموضع گیری انقلابی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت:افکار عمومی قضاوت و تلقی تقدیرآمیزی از سخنان اقای روحانی دارند.
وی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام را مبارک و متناسب عنوان کرد و گفت: آغاز و پایان هر دو حادثه مبارزه با ظلم و تجاوز و حهاد برای آزادی و گسستن بندهای اسارت است.
وی دفاع هشت ساله ملت ایران را اوج امربمعروف ونهی از منکر دانست و اضافه کرد: در این مصاف نابرابر جوانان ونوجوانان و احاد ملت شریف ایران تحت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و تاسی از نهضت سرخ عاشورای حسینی عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
امام جمعه آبدانان با تاکید بر ضرورت شناساندن راه و مسیر شهیدان به جوانان و دانش آموزان گفت: شهدای عزیز و گرانقدر همچون سردار صارم طهماسبی، علی جرایه و داریوش رضایی نژاد بخاطراسلام، انقلاب، امام راحل و ارزش های اسلامی جان دادند تا نام و حماسه افرینی های ملت ایران درتاریخ جاودانه شود.
حجت الاسلام حاجیلری با تجلیل ازنیروهای امنیت ساز انتظامی وگرامی داشت یادو نام شهیدحججی افزود: شهدای مظلوم مدافع حرم و فرمانده مقتدر و انقلابی سپاه سرافراز قدس سردار سربلند اسلام حاج قاسم سلیمانی مایه عزت وافتخار اسلام وانقلاب وخواری وذلت امریکا واسرائیل و تکفیری های تروربست هستند.
خبرنگار:سیدحرمت الله موسوی مقدم**انتشاردهنده :شهریار حیدری فر
6034/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.