به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: این تعداد فضای آموزشی احداثی و تعمیراتی در قالب 43 کلاس درس در اختیار یک هزار و 200 دانش اموز مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستایی این شهرستان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: 160 میلیارد ریال برای احداث، تعمیر و تجهیز این فضاهای آموزشی از محل اعتبارهای ملی، استانی و مدیریت بحران هزینه شده است.
فرماندار آبدانان دانش آموزان و معلمان را از شریف ترین افراد جامعه ذکر کرد که منبع امید ، سرزندگی و مایه سربلندی و افتخار اجتماع و تضمین کننده سعادت و سرافرازی انقلاب اسلامی هستند.
عسگری ماه مهر را فصل شور و شعور و انتشار عطر تعلیم و تعلم دانست و یادآور شد: دانش آموزان امانت الهی و ابزار عزت و عظمت جمهوری اسلامی هستند و معلمان نیز امانتداران و هادیان جامعه بوده که باید در اوج احساس مسئولیت، نشاط و طراوت علمی را برای پذیرش رسالت های بزرگ و پاسداری از دستآوردهای انقلاب در اختیار نسل جدید قرار دهند.
مدیر آموزش و پرورش آبدانان نیز در این نشست گفت: 175 دانش آموز روستایی و عشایری در سال تحصیلی جدید در 14 مدرسه کانکسی و چهار مدرسه چادری سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.
صفر رحمانی پور افزود: امسال 9 هزار و 500 دانش آموز در 112 فضای آموزشی اول مهرماه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می کنند که در مقطع ابتدایی نسبت به سال تحصییلی گدشته 10 درصد افزایش یافته اند.
شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 164 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.