سجاد میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شتاب اجرایی طرح های خدماتی و عمرانی در سطح این شهر اظهار کرد: این پروژه ها شامل تعریض خیابان ولیعصر (عج)، جدول گذاری و موزائیک فرش معابر، احداث رستوران دریاچه، سیل بند، آسفالت معابر و اجرای مرحله چهارم یادمان شهدا است.
وی اضافه کرد: از این تعداد طرح محل و منبع اعتبارات 2 طرح استانی و مابقی از محل منابع داخلی شهرداری است و در مجموع از رشد فیزیکی بین 40 تا 100 درصدی برخوردار هستند.
شهردار سرابله با اشاره به اینکه بهبود معابر یکی از خواسته های بحق شهروندان است، تاکید کرد: آسفالت و لکه گیری معابر در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته و در این راستا با همت دولتمردان تدبیر و امید از ابتدای سال جاری بیش از هفت میلیارد ریال برای این منظور اختصاص و هزینه شده است و مسیر شمالی بلوار بسیج به طول یک کیلومتر و عرض 24 متر به اتمام رسیده و مسیر جنوبی نیز در دست اجراست و این روند تا رسیدن به شرایط و وضعیت مطلوب و مورد رضایت مردم در سطح شهر ادامه خواهد داشت.
میرزایی با تاکید بر اولویت اجرای پروژه های عمرانی سرابله یاداور شد: شهرداری این شهر شتاب بخشی در اجرا و تکمیل کردن پروژه های خدماتی و عمران شهری را در اولویت قرار داده است و پویایی، تحول، نشاط و امید در سطح شهر و گسترش فضاهای فرهنگی و فضای سبز از دیگر برنامه ها و اقدامات در دست اقدام و اجراست.
وی یکی از مشکلات مرکز شهر سرابله را عرض کم خیابان اصلی شهر دانست و گفت: در این راستا با همکاری و مساعدت مردم و مغازه داران تعریض خیابان ولیعصر (عج) برای اولین بار در دست اجراست که پس از تکمیل شدن این پروژه باعث سهولت در تردد مردم و وسایل نقلیه خواهد شد.
شهردار سرابله با اشاره به تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و نگاه ویژه فرماندار شهرستان چرداول مهمترین برنامه های شهرداری را آسفالت معابر، پیاده رو سازی، زیبا سازی معابر و توجه به مناطق کم برخوردار عنوان کرد.
شهر سرابله با دارا بودن جمعیتی 15 هزار نفر بواسطه مرکزیت شهرستان و نزدیکی روستاها و بخش های تابعه در روز نیز پذیرای بیش از 10 هزار نفر از مردمان این مناطق است و پس از آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و برای اولین بار با رای اکثریت ( هر پنج عضو شورا) سجاد میرزایی
در سمت شهردار سرابله ابقا شد و با توجه به خدمات در دست اجرا و نگاه ویژه دولت به این شهر نوید آینده ای درخشان و عمران و آبادی برای این شهر کوهستانی می رود.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و یک چهارم روستاهای استان را در خود قرار داده و دارای پنج
شهر سرابله، آسمان آباد، شباب، بلاوه و توحید است.
خبرنگار: رضا آزادی * انتشار: حسن کهزادیان
7176/6119
عکس از طریق گروه ارسال شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.