صفر رحمانی پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار سازماندهی آموزشی، امتیازبندی ، تقسیم و صدور ابلاغ همکاران در قالب ستاد طرح مهر انجام گرفته و در اولین روز از سال تحصیلی جدید 9 هزار و 500 دانش آموز در مقاطع مختلف فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.
وی از توزیع کتب درسی در همه مدارس تا اول مهر ماه خبر داد و افزود: سال تحصیلی 97 - 96 تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
رئیس اداره آموزش و پرورش آبدانان تجهیزات موجود مدارس را ناکافی دانست و تاکید کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 500 مورد میز و صندلی، رایانه، چاپگر و دیگر تجهیزات آموزشی بین مدارس روستایی این شهرستان توزیع می شود.
رحمانی یادآور شد: همچنین از ابتدای مهرماه 115 فضای آموزشی برای پذیرایی از دانش آموزان مهیا شده که زیر نظر یک هزار و 100 معلم فعالیت های تعلیمی و تربیتی دنبال خواهد شد.
وی اضافه کرد: 200 نفر از دانش آموزان روستایی و عشایری این شهرستان سال جدید خود را در 14مدرسه کانکسی و چهار مدرسه چادری سپری می کنند.
آبدانان با حدود 50 هزار نفر جمعیت و قرار گرفتن در 164 کیلومتری ایلام یکی از شهرستان های مستعد و نخبه پرور استان ایلام است که از نظر شاخص های علمی و پذیرش دانشجو در کنکور سراسری و تعداد استاد و داشجو در رتبه ششم کشوری قرار دارد.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.