شادمهر کاظم زاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری و جشنواره شهید رجایی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای سامانه گرمسیری و حمایت جدی دولت از این طرح افق روشن و خوبی پیش پای مردم منطقه مرزی برای رفع مشکل کم آبی گذاشته است.
وی ادامه داد: در شهرستان بدره حدود دو هزار هکتار اراضی وجود دارد امیدواریم وزارت نیرو با تخصیص مناسب در تامین حداقل معاش مردم منطقه کمک کند.
وی به تخریب زمین های پایین دست سد سیمره در دره شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم که نسبت به رفع مشکل مردم این منطقه نیز توجه ویژه شود.
وی عملیات اجرایی سد سیکان را یکی از اقدام خوب دولت برشمرد و گفت: روستای فرهاد آباد که با اجرایی شدن این سد ممکن است به زیر آب برود اکنون مدت 12 سال است که ساکنان روستا در بلاتکلیفی بسر می برند و از کمترین خدمات رفاهی و عمرانی بهره منده اند.
کاظم زاده گفت: هیچ کار عملیاتی نظیر گاز رسانی، بهسازی معابر، وام زلزله، احداث جداول و طرح هادی در این روستا انجام نمی گیرد و مردم هنوز در بلاتکلیفی هستند که مهمترین خواسته مردم از وزارت نیرو، تعیین تکلیف وضعیت آنان است.
وی همچنین خواستار تامین آب روستاهای حاشیه دهلران تا موسیان و تخصیص آب مناسب به آن در این مناطق مرزی شد.
وی از نبود ردیف ملی تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری شهرستان آبدانان انتقاد کرد و گفت: امیدواریم سرپرست وزارت نیرو اعتبار ویژه ای برای این طرح در نظر بگیرد.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.