ستار محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه های برق و آب هستند و 39 هزار میلیارد ریال در مجموع برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.
وی افزود: 4.5 میلیون مشترک جدید شهری و روستایی در دولت یازدهم از خدمات آب و فاضلاب بهره مند شدند و در بخش فاضلاب نیز روزانه یک میلیون و 100 هزار متر مکعب فاضلاب کشور تصفیه شده است.
سرپرست وزارت نیرو به فعالیت های بخش برق در دولت یازدهم نیز اشاره کرد و یادآور شد: طی چهار سال گذشته هفت هزار و 900 مگاوات به ظرفیت برق کشور و حدود 180 مگاوات نیز به ظرفیت انرژی های تجدید پذیر افزوده شد.
محمودی همچنین به سرمایه گذاری این وزارتخانه برای توسعه شبکه های برق و آب استان ایلام اشاره کرد و گفت: در 2 سال و نیم اخیر بیش از 28 هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه های آبراسنای و برقرسانی این استان هزینه شده است که در این استان طی ادوار گذشته بی سابقه است.
سرپرست وزارت نیرو صبح امروز از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و در بدو ورود به مقام شهدای گمنام این استان ادای احترام کرد.
افتتاح پروژه آب شیرین‌ کن و پست 63 کیلووات صالح‌آباد، افتتاح یک ایستگاه پمپاژ ، بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب سرابله و همزمان شروع عملیات اجرایی مجتمع آب ‌رسانی روستای شباب و شله‌کش از جمله برنامه‌ی ستار محمودی در سفر یک ‌روزه در ایلام است.
سرپرست وزارت نیرو در این سفر علاوه بر دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و شرکت در جلسه شورای اداری و جشنواره شهید رجایی در نشستی به سوالات خبرنگاران هم پاسخ خواهد داد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.