محمد سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راننده یک خودرو سمند امروز با وجود اخطارهای مکرر ماموران شهرداری و مسدود بودن خیابان به علت آسفالت و لکه گیری، خودسرانه اقدام به عبور از خیابان روبروی دانشگاه آزاد واقع در بلوار پژوهش می کند.
وی با بیان اینکه ماموران شهرداری ایلام همواره هنگام آسفالت و لکه گیری معابر عمومی اقدام به مسدودسازی این خیابان ها می کنند و اجازه عبور ماشین ها از این خیابان های در حال تعمیر نمی دهند، افزود: این راننده به اخطارهای مامواران شهرداری اهمیت نداده و اقدام به تردد از آن خیابان می کند.
سلطانی توضیح داد: هنگام عبور این راننده دستگاه آسفالت دچار نقص فنی شده و مقداری از قیر MC (نوعی چسب با دمای حرارت پایین است که بین زمین و آسفالت اصلی قرار می گیرد ) بر روی ماشین و صورت فرد مذکور پاشیده می شود.
وی با بیان اینکه این چسب داغ نیست و آثار سوزندگی برجای نمی گذارد، گفت: این فرد آسیب خاصی ندیده چرا که این چسب دارای آثار مخرب و زیانبار نیست و حالت اسپری و افشانه دارد.
وی گفت: هرچند این فرد به اخطارها و مسدود بودن راه از سوی ماموارن شهرداری بی توجه بود اما با این وجود شهرداری ایلام بدون هیچ الزام قانونی حاضر به پرداخت خسارت های وارده به این فرد است.
سلطانی در پایان از شهروندان خواست هنگام مرمت معابر عمومی با ماموران شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا هم از بروز حوادثی اینگونه جلوگیری شود و هم روند به سازی و فعالیت ماموران شهرداری تسریع یابد.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.