به گزارش ایرنا، فرماندار دهلران روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها شامل، اجرای ابیاری نوین، ساختمان آتش نشانی شهرداری پهله،خانه بهداشت روستای خربزان،کلنگ زنی روکش آسفالت پهله به بردی و روکش آسفالت شهر میمه هستند.
سید حسینعلی موسوی افزود: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبارات 120میلیارد ریالی این دوبخش از کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت:برای مسیرهای میمه به ملکشاهی،میمه به تختان و روکش سه راهی کاور به زرین اباد 30میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
فرماندار دهلران همچنین با اعضای ستاد تدبیر و امید در شهر میمه دیدار کرد.
موسوی در این دیدار گفت: بازگشایی مرز چیلات،شروع بکار پتروشیمی و کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی برق از مهمترین پروژه هایی هستند که در اولویت اجرا قرار دارند و به جد دنبال می شوند.
وی تلاش برای تحقق شعارهای دولت در همه عرصه ها را از وظایف مهم دلسوزان و خدمتگزاران مردم دانست و افزود: همه باید تلاش کنند دولت در تحقق شعارهایش بیش از پیش موفق باشد و روزانه شاهد تسریع در توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم باشیم.
شهرستان 80ئ هزار نفری دهلران در 180 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام دارای سه بخش مرکزی ، زرین اباد وموسیان است. خبرنگار:علی رضازاده ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.