به گزارش ایرنا، همچنین بر اساس رای اعضای شورا حجت اله حسن زاده به عنوان نایب رئیس، پیمان اقبالی به عنوان خزانه دار، مریم جانبخشی منشی اول، هادی کرمی منشی دوم و مظفر میرزاد به عنوان سخنگوی شورای شهر ایلام انتخاب شدند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلام در خصوص تعیین تکلیف شهردار ایلام به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس قانون اعضای شورا پس از انتخاب هیات رئیسه موظفند در اولین نشست خود تکلیف شهردار را مشخص کنند.
مظفر میرزاد اظهار کرد: بر این اساس در نخستین نشست اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام که ساعت 17 امروز چهارشنبه اول شهریورماه برگزار می شود در خصوص شهردار ایلام تصمیم گیری خواهد شد.
وی یادآور شد: برنامه و رزومه کاری 19 نفر برای تصدی شهرداری ایلام توسط اعضای شورا بررسی شده است و امروز از میان این افراد یک نفر به عنوان شهردار ایلام انتخاب خواهد شد.
وی تاکید کرد: منت محمدی شهردار کنونی شهر ایلام نیز جزو گزینه هاست که در صورت نظر مساعد اعضای شورا در سمت خود ابقا می شود در غیر این صورت شخص دیگری به عنوان شهردار ایلام انتخاب می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
تعداد اعضای شوراهای اسلامی در شهرهای بالای 50 هزار نفر هفت نفر بوده و در شهرهای زیر 50 هزار نفر پنج نفر است بر این اساس از مجموع 25 شهر استان ایلام، تنها شهر ایلام با جمعیت 220 هزار نفری دارای هفت نفر عضو شورای اسلامی است و 24 شهر دیگر استان هر کدام پنج عضو دارند.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.