به گزارش ایرنا، مراد جلیلیان روز چهارشنبه در نشست کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران گفت: برای تکمیل 10 پروژه در حال ساخت کتابخانه های عمومی استان امسال 20 میلیارد ریال هزینه می شود.
وی افزود: هفته دولت کتابخانه عمومی روستای زنجیره علیا در شهرستان چرداول با زیر بنای 210 متر مربع و سرمایه گذاری 2 میلیارد و 400 میلیون ریال بهره برداری می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با اشاره به فعالیت 40 باب کتابخانه نهادی و هشت باب کتابخانه مشارکتی در استان یادآور شد: بیش از 630 هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها موجود است.
جلیلیان توجه به زیرساخت ها و برنامه ریزی برای تشویق نسل کودک و نوجوان به مطالعه را از مهم ترین برنامه های سال جاری این نهاد برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی با توجه به برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی و تصمیم گیری برای انجام فعالیت های فرهنگی با توجه به مناسبت ها از دیگر اهدافی است که در جلسات شهرستان ها دنبال می شود.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران نیز گفت: توسعه فرهنگ مطالعه و فرهنگ سازی در این زمینه مهم است.
محمد غلامی افزود: پنج باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه مشارکتی در شهرستان دهلران وجود دارد و هم اکنون هفت هزار نفر با عضویت در کتابخانه های عمومی این شهرستان از 85 هزار جلد کتاب استفاده می کنند.
خبرنگار: علی رضازاده * انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.