دختران فوتبالیست تیم پالایش گاز ایلام با وجود تمام مشکلات سال گذشته با ترکیبی از بازیکنان شایسته و مستعد ایلامی با تلاش خود و کادر فنی با اینکه جزو سه تیم برتر کشور نشدند اما از تیم هایی بود که حریفان را به چالش کشیده و در مقابل تیم های قدرتمند نتایج خوبی کسب کردند.
پالایش گاز ایلام تیمی است که به همت بازیکنان و امکانات محدود در ادوار لیگ برتر خوب ظاهر شده اما همچنان مورد بی مهری قرار می گیرد.
با وجود آنکه حدود یک ماه به آغاز مسابقات لیگ برتر کشور باقی نمانده اما این تیم نه تنها مجوزی برای تمرین دریافت نکرده بلکه بدنسازی ورزشکاران نیز تعطیل شده و با به تعویق افتادن صدور مجوز حامی مالی، قدرت بدنی بازیکنان تحلیل می رود و در پایان انتظار نمی رود این تیم نتایج قابل قبولی کسب کند.
مسئولان ورزش استان ایلام باید توجه بیشتری به این تیم همیشه ثابت در لیگ برتر داشته باشند چرا که نیک می دانند با وجود مشکلات و سختی های زیاد، بازیکنان و کادر فنی با غیرتی مثال زدنی در گرما و سرما، کمبود زمین چمن مناسب استاندارد برای تمرین و مسابقه و امکانات محدود در مسابقات لیگ برتر درخشش خوبی داشته است.
نمونه بارز این تلاش ها کسب عنوان خانم گل و بهترین بازیکن لیگ برتر کشور توسط خانم زهرا حاتم نژاد و همچنین دریافت کننده کفش طلای مسابقات و عضو تیم ملی است که باعث افتخار فوتبال ایلام است.
این تیم متعصب برای زنده کردن نام و آوازه ورزش این استان و مهم تر از همه نشان دادن استعداد ناب دختران ایلامی به فوتبال کشور در رقابت های سال گذشته لیگ برتر توانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی مسابقات مطرح کند.
تیم پالایش گاز ایلام به عنوان نماینده بانوان این استان تنها تیم لیگ برتری است که بازیکن غیر بومی ندارد، این تیم در همه دوره های لیگ برتر حضور داشته و همیشه از تیم های بالای جدول بوده است.

** تیم فوتبال پالایش گاز ایلام همچنان در انتظار مجوز برای آغاز تمرینات و بدنسازی ورزشکاران

سرپرست تیم پالایش گاز بانوان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمرینات تیم پالایش گاز بانوان ایلام برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور قرار بود بعد از ماه رمضان آغاز شود اما به دلیل تاخیر در تعیین قرارداد بازیکنان و کادر فنی و عدم دریافت مجوز از طرف شرکت پالایش گاز برای آغاز تمرینات تعطیل است.
الهه اکبرزاده افزود: با پیگیری های بسیار برای دریافت مجوز از شرکت پالایش گاز قرار است امروز جلسه ای در این زمینه تشکیل شود و قبل از صدور مجوز میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی مشخص شود و در صورت رضایت آنان مجوز آغاز تمرینات و بدنسازی صادر شود.
وی افزود: تیم پالایش گاز ایلام در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مشکلات متعددی را پشت سرگذاشت اما با این وجود به مراتب بهتر از برخی از تیم های لیگ که از شرایط مالی مناسبی برخوردار بودند، در مسابقات ظاهر شد.
اکبرزاده گفت: امیدواریم با دریافت مجوز هر چه زودتر تمرینات و بدنسازی تیم را آغاز کنیم و بتوانیم در حد ظرفیت و توانایی تیم در لیگ برتر ظاهر شویم.
وی تاکید کرد: امیدواریم امروز تکلیف قراردادها و صدور مجوز این تیم روشن شود و بتوانیم کار بدنسازی و تمرینات تیم را آغاز کنیم ، کادر فنی و بازیکنان نیز با قدرت و تلاش خود پای در این مسابقات می گذارند و هدف ما کسب رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی است.

** دلایل صادر نشدن مجوز تمرینات تیم پالایش گاز بانوان ایلام قابل توجیه است

مسئول ورزش پالایش گاز ایلام در خصوص صادر نکردن مجوز تمرینات تیم پالایش گاز بانوان ایلام گفت: با توجه به اینکه تا شروع مسابقات بیش از یک ماه فرصت باقیست، تیم پالایش گاز بسته شده هر چند هنوز مجوز تمرین صادر نشده که دلایل آن نیز قابل توجیه است.
مهدی محمدی اظهار کرد: دلیل صادر نشدن مجوز در درجه اول تعیین میزان قراداد بازیکنان و کادر فنی است و با توجه به شرایط مالی این شرکت در صورت پذیرفتن مبالغ پیشنهادی مجوز تیم نیز صادر می شود.
وی افزود: این تصمیم گیری بدلیل اینکه امکان قبول نکردن بازیکنان حاضر در تیم بعد از پیشنهاد مبلغ قرارداد وجود دارد اتخاذ شده و ممکن است باعث ایجاد تنش در تیم شود.
محمدی یادآور شد: هر چند تمرینات بموقع تیم باعث ایجاد انگیزه بیشتر، تمرینات و بدنسازی در زمان مناسب می شود اما شرکت گاز نیز ناچار است این تیم را با توجه به شرایط و منابع مالی خود حمایت کند.
وی با بیان اینکه برای آمادگی بیشتر بازیکنان اردوهای تدارکاتی الزامی است، گفت: متاسفانه بدلیل کمبود منابع مالی این شرکت توانایی برگزاری مسابقات و اردوهای خارج از استان را برای آمادگی بیشتر بازیکنان ندارد.
محمدی به بومی بودن این تیم اشاره کرد و افزود: تیم پالایش از جمله تیم هایی است که همه بازیکنان آن بومی هستند و با تعصب خاص خود پای در مسابقات می گذارند اما شرکت پالایش هیچ محدودیتی برای واگذاری آنان به تیم های استان های دیگر ندارد و بازیکنانی که تصور می کنند در تیم های دیگر موفق تر و پیشرفت آنها بیشتر است، می توانند پیشنهاد دیگر تیم ها را بپذیرند.
مسئول ورزش شرکت پالایش گاز ایلام گفت: سال گذشته مربی بدنسازی در کنار تیم حضور داشت اما تخصص لازم در این زمینه نداشت و در صورت جذب گزینه های متخصص خارج از استان نیز بدلیل مبلغ پیشنهادی بسیار بالا و محدود بودن منابع مالی باشگاه قادر به تامین چنین مبلغی نیستیم.
محمدی گفت: تاکنون موفق به جذب گزینه مورد نظر نشده ایم اما با پیگیری های مداوم در تلاشیم یک مربی متخصص بدنسازی تیم را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام سال گذشته با 11 برد، 2 تساوی، پنج باخت، 42 گل زده و 24 گل خورده با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار گرفت و خانم زهرا حاتم نژاد بعنوان خانم گل لیگ برتر بانوان موفق به دریافت کفش طلای مسابقات شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719507
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.