علی رشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به مصرف زیاد آب توسط مشترکان و پر نشدن مخازن اصلی، امکان انتقال آب به برخی مناطق بالادست شهر با مشکل مواجه است.
وی افزود: روز شنبه گذشته بدلیل قطعی خط انتقال برق آب سد چم گردلان (تامین کننده آب شرب بخشی از شهر ایلام، آب بیشتر مناطق این شهر برای چند ساعت قطع شده بود.
رشیدی تاکید کرد: پرسنل بخش حوادث این شرکت پس از این اتفاق در محل حضور یافته و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به وجود آمده بکار بستند و این مشکل پس از چند ساعت بر طرف و شبکه آب شرب شهر ایلام به طور کامل وصل شد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام یادآور شد: هم اکنون آب شهر ایلام به طور کامل وصل است اما بدلیل قطعی آب در روز شنبه و با توجه به مصرف زیاد آب و پر نشدن مخازن، در برخی مناطق بالادست شهر افت فشار شبکه آب داریم.
رشیدی از شهروندان و مشترکان آبفا در شهر ایلام خواست ضمن صرفه جویی در مصرف آب، این شرکت را در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به دیگر مشترکان شهری کمک کنند.
به گزارش ایرنا، آب شرب مشترکان در محله مسجد جامع، بلوار نماز، هانیوان، بلوار جمهوری، محدوده اطراف مسجد صاحب الزمان (عج) در روزهای گذشته دچار قطعی و افت فشار شبکه شده است.
195 هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی **
3032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.